ניצחון למכבי חיפה על חדרה

הירוקים צמצמו את הפער מהפסגה לשלוש נקודות. נצחונות לב"ש ואשדוד, תיקו בין נתניה להפועל חיפה

ארבעה משחקים פתחו היום את המחזור ה-24 של ליגת הבורסה לניירות ערך. בשעה 15:00 החל המוקדם מביניהם, שהפגיש בנתניה את מכבי המקומית ואת הפועל חיפה. היהלומים, שבמסגרת המאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון היו זקוקים יותר לנקודות, החזיקו בכדור יותר והרבו לאיים על השער של האדומים, אך לא הצליחו למצוא את הרשת וכך גם האורחים, והקבוצות נפרדו בתיקו מאופס ובחלוקת נקודות. החיפאים השלימו משחק חמישי ברציפות ללא הפסד ונותרו בעמדה טובה יותר מהצהובים לקראת חלוקת הליגה.

משחק נוסף יצא לדרך ב-17:30 ובו בני יהודה תל אביב אירחה את הפועל באר שבע באצטדיון בלומפילד. את המחצית הראשונה סיימו שתי הקבוצות ללא שערים וירדו להפסקה בתוצאה מאופסת. החלק השני של המשחק היה קרוב ללכת באותו כיוון, אלא ששער עצמי של אמיר רוסתום כעשר דקות לסיום קבע ניצחון של הדרומיים וחתם הפסד בית שישי ברציפות של הכתומים, שהרחיק אותם מהפלייאוף העליון.

כשעה לאחר פתיחת המשחק בבלומפילד, החל גם המפגש בין הפועל כפר סבא למ.ס. אשדוד באצטדיון המושבה. האורחים פתחו בסערה וכבר לאחר פחות משתי דקות משריקת הפתיחה הם עלו ליתרון, כשדין דוד כבש מקרוב אחרי כדור רוחב טוב של בנצי מושל. הירוקים יצאו קדימה במטרה לחזור למשחק, אך דווקא אשדוד הייתה זו שניצלה את זה כדי להכפיל את היתרון שלה, אחרי ששלומי אזולאי חדר לרחבה ונבלם, שגיב יחזקאל התמקם טוב כדי להגיע אל כדור וכבש מקרוב. שמונה דקות מפתיחת המחצית השנייה, עומר פדידה צימק את התוצאה עם שער לזכות המארחים ונתן להם תקווה לחזרה למשחק, אך שמונה דקות נוספות חלפו והם נותרו בעשרה שחקנים, אחרי שסודיק אטנדה ספג את הכרטיס האדום. ארבע דקות לסיום, הדרומיים ניצלו את היתרון המספרי וג'ימי מרין סגר את הסיפור עם השער השלישי שלהם, שחתם את הניצחון.

במפגש האחרון ליום משחקים זה, מכבי חיפה אירחה באצטדיון סמי עופר את הפועל חדרה. כבר בדקה ה-27 האורחים נותרו בעשרה שחקנים, לאחר הרחקה של דיאא לבאבידי. לירוקים לקח זמן לנצל את היתרון המספרי שלהם, אבל בדקה ה-72 זה הגיע, כשירדן שועה הכניס כדור אל ניקיטה רוקאביצה והחלוץ בעט טוב מתוך הרחבה פנימה. המארחים הצליחו לשמור על היתרון עד לסיום, בו רשמו ניצחון וצמצמו את הפער מהפסגה, לפחות בינתיים, לשלוש נקודות.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של מכבי חיפה

הוסיפו תגובה