מכבי חיפה פספסה הזדמנות לצמצם את הפער

הירוקים מהכרמל הפסידו לכפ"ס בבית. נצחונות לחדרה והפועל חיפה, תיקו בין אשדוד לנתניה

ארבעה משחקים נוספים שוחקו היום במסגרת המחזור ה-21 של ליגת הבורסה לניירות ערך, שנפתח ביום רביעי. במוקדם מביניהם, אירחה מ.ס. אשדוד את מכבי נתניה באצטדיון הי"א. כבר לאחר תשע דקות של משחק, שגיב יחזקאל חדר לרחבה וספק הוכשל על ידי המגן זלאטן סחוביץ', אך לאחר בדיקה במערכת ה-VAR החליט השופט שניר לוי להורות למשחק להמשיך. בדקה ה-74, שוב בדיקת VAR על מנת לראות האם היה פנדל, הפעם בצד השני, לאחר נגיעת יד ברחבת אשדוד. גם במקרה הזה, לאחר הבדיקה, לוי קבע שאין כדור עונשין מ-11 מטר. עד לסיום, אף אחד מהקבוצות לא מצאה את הרשת והן חילקו ביניהן את הנקודות. המארחים השלימו משחק שלישי ללא כיבוש שער מתוך ארבעת המשחקים האחרונים שלהם. היהלומים מנגד, רשמו תיקו ראשון מאז המחזור ה-13.

משחק נוסף החל ב-17:30 והוא הפגיש את מכבי חיפה והפועל כפר סבא באצטדיון סמי עופר. הירוקים מהכרמל שלטו לאורך רוב שלבי המשחק והגיעו למספר מצבים קורצים, אך התקשו למצוא את הרגל המסיימת. עמוק בתוך תוספת הזמן, בזמן שהמארחים יצאו קדימה, הירוקים מהשרון יצאו למתפרצת מהירה, אמאדו סוקונה שלח מסירה מצוינת אל עומר פדידה והקפטן עשה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב – כבש שער דרמטי לקראת הסיום ובכך קבע את הניצחון של האורחים. החיפאים לא השכילו לנצל את התיקו של המוליכה מכבי תל אביב מיום רביעי האחרון וכעת הפער בפסגה עומד על חמש נקודות לזכות הצהובים.

במשחק נוסף, הפועל חדרה אירחה באצטדיון נתניה את סקציה נס ציונה. על סף סיום המחצית הראשונה, מוחמד אבו פאני שלח מסירה נפלאה אל לוסיו מרינאו והחלוץ לא התקשה לכבוש מול עומרי גלזר, אלא שלאחר בדיקה במערכת ה-VAR, קבע השופט רועי ריינשרייבר שהשער מבוטל, בעקבות עבירה שבוצעה על שחקן של הכתומים בשלב מוקדם יותר של המהלך. עשר דקות לסיום, המארחים הצליחו הפעם שער שגם אושר, לאחר שלוסיו עלה גבוה לכדור שהוגבה, הוריד אותו למטה ואליאל פרץ היה במקום כדי לכבוש מקרוב. התוצאה נשמרה עד לסיום, בו לקחו המארחים שלוש נקודות חשובות במסגרת המאבק על כרטיס לפלייאוף העליון, בעוד האורחים רשמו הפסד רביעי ברציפות והוסיפו להסתבך במקום האחרון.

בשעה 19:50 יצא לדרך המשחק האחרון לערב זה, בו הפועל תל אביב אירחה את הפועל חיפה באצטדיון בלומפילד. כבר לאחר 12 דקות יאקוב סילבסטר העלה את האורחים ליתרון, לאחר שסיים מתפרצת מהירה ויעילה של קבוצתו. עשר דקות נוספות חלפו והמארחים הצליחו גם כן לשים את הכדור ברשת, מרגלו של מייקל אולהה, אלא שלאחר בדיקת VAR הוחלט על פסילת השער בטענת נבדל והיתרון של החיפאים נשמר. בהמשך, ניסיונות חוזרים ונשנים של התל אביביים לחזור למשחק לא עלו יפה ובעקבות כך רצף של שמונה משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, עם שבעה נצחונות בתוכם, הסתיים הערב בהפסד הביתי הזה לחיפאים, שמצידם רשמו ניצחון חוץ ראשון בסיבוב השני.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של מכבי חיפה

הוסיפו תגובה