משחק תשיעי ללא הפסד לבית"ר

הירושלמיים שוב כבשו שלישייה מול נתניה. נצחונות גם לב"ש ובני יהודה

הערב הושלם המחזור ה-19 בליגת הבורסה לניירות ערך עם שלושה משחקים. בשעה 19:00 החל הראשון מביניהם, שהפגיש באצטדיון המושבה את הפועל כפר סבא ובני יהודה תל אביב. במחצית הראשונה, שתי הקבוצות התקשו למצוא את הרשת, אך 12 דקות מפתיחת השנייה הכתומים הצליחו לעשות את זה: כדור שנהדף מהגנת הירוקים הגיע לכיוון דור ג'אן, שהניף את הרגל ובעט בנגיעה כדור נפלא, היישר לחיבורים של איתמר ישראלי. השער הזה הספיק לבני יהודה כדי לנצח את המשחק הזה ולקטוע רצף של שני הפסדים. כפ"ס עם ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים שלה.

משחק נוסף יצא לדרך בשעה 20:00 והפגיש את הפועל באר שבע והפועל חיפה באצטדיון טוטו טרנר. גם המפגש הזה הוכרע על שער אחד, רק שבמקרה הזה הצופים באצטדיון הדרומי היו צריכים להמתין 73 עד שזה הגיע, אך ההמתנה הייתה שווה: רמזי ספורי הניף את הרגל, שלח כדור חזק וטוב לפינת השער של יסמין בוריץ' והעלה את ב"ש ליתרון עם שער נפלא. המארחים הצליחו לשמור את היתרון עד לסיום ורשמו ניצחון אחרי שני הפסדים רצופים. האדומים מהרכמל לעומת זאת, רשמו הפסד חמישי בששת משחקיהם האחרונים.

בשעה 20:15 החל המשחק המרכזי של המחזור וזה שגם חתם אותו, בו בית"ר ירושלים אירחה באצטדיון טדי את מכבי נתניה. במפגש בין השתיים בסיבוב הקודם, הירושלמיים כבשו שלישייה לרשת של היהלומים, שקיוו שהפעם הסיפור יהיה שונה, אך התקוות שלהם לבסוף התנפצו: לוי גרסיה, במשחק מצוין, כבש חמש דקות לסיום המחצית הראשונה והעלה את המארחים ליתרון. שתי דקות בלבד לאחר מכן, פאטוס בצ'יראי כבש לזכות נתניה ואיזן את התוצאה, אך גרסיה דאג להחזיר את היתרון בדקה ה-68 ושש דקות בלבד לאחר מכן דן איינבינדר כבש את השלישי של הבית"רים וחתם את תוצאת המשחק. בית"ר עם תשעה משחקים רצופים ללא הפסד, בעוד נתניה עם ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים שלה.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של בית"ר ירושלים

הוסיפו תגובה