המחזור ה-20 בלאומית יחל מחר

ראשל"צ וקטמון ינסו להתקרב למכבי פ"ת, שמצידה תרצה לחזור לנצח

מחר (שישי) יצא לדרך המחזור ה-20 בליגה הלאומית עם חמישה משחקים אשר יחלו במקביל בשעה 15:00. במוקד, המוליכה מכבי עירוני פתח תקווה תתארח אצל בית"ר תל אביב בת ים. המלאבסים ספגו במחזור ה-18 את הפסד הבכורה שלהם העונה ומיד אחריו הפסידו שוב ונתנו ליתר הקבוצות לצמצם את הפער מהם. כעת, ינסו השחקנים של גיא לוזון לעצור את הרצף השלילי שנוצר ולחזור למסלול הנצחונות, על מנת לשמור על הפער בפסגה כמו שהוא ואולי אף להגדיל אותו. המשימה שלהם לא צפויה להיות קלה, מכיוון שהם יפגשו את אחת הקבוצות שנמצאות בכושר הטוב בליגה בתקופה האחרונה, שאמנם הפסידה במחזור האחרון, אבל עלתה עד למקום הרביעי והפכה להיות גם כן איום על אחד מהמקומות שמובילים לעליית ליגה.

מי שיארבו להפסד של המוליכה אלו הפועל ראשון לציון והפועל קטמון ירושלים, שתשחקנה באותה שעה את המשחקים שלהן. הכתומים יארחו באצטדיון הברפלד את הפועל נוף הגליל, שעפה בשבוע האחרון מהגביע ותחפש להתמקד במאבקיה בליגה. האדומים מהבירה יתארחו באצטדיון המושבה אצל הפועל פתח תקווה לקרב בין שתי קבוצות האוהדים של הליגה. ראשל"צ וקטמון יקוו גם למעידה אחת של השנייה ומסקרן יהיה לראות איך יראה משולש הצמרת הזה בסיום משחקי שישי. עוד במקביל, מכבי אחי נצרת תארח את הפועל ניר רמת השרון והפועל בני לוד רכבת תארח את הפועל אום אל פאחם.

שלושה משחקים ישלימו את המחזור ביום שני. קרב תחתית מעניין צפוי להיות בעפולה, שם הפועל המקומית תארח את הפועל עירוני אשקלון. שתי הקבוצות נמצאות מתחת לקו האדום, צמודות האחת לשנייה ונקודה אחת בלבד לטובת הדרומיים מפרידה ביניהן, כאשר רק אחת מהן תוכל לעשות במשחק הזה צעד לעבר חוף מטבחים. באותה השעה, הפועל רמת גן אסי תארח את מ.ס. כפר קאסם ובני סכנין תנסה להתאושש מההפסד להפועל תל אביב בשמינית גמר הגביע כשתארח את הפועל עכו בדוחא.

צילום: מחלקת המדיה של הפועל קטמון ירושלים

הוסיפו תגובה