ניצחון חוץ לנתניה, תיקו ביתי לבית"ר

היהלומים לקחו שלוש נקודות אחרי שני הפסדים, הצהובים מהבירה פספסו הזדמנות להתקרב לפסגה. ניצחון לחדרה

הערב יצא לדרך המחזור ה-17 בליגת הבורסה לניירות ערך. לאחר שבשל תנאי מזג האוויר, המשחק בין בני יהודה תל אביב לסקציה נס ציונה נדחה ליום שני (19:00) , המפגש שפתח את יום המשחקים היה זה בין הפועל כפר סבא למכבי נתניה באצטדיון המושבה בשעה 17:30. במחצית הראשונה התקשו שחקני שתי הקבוצות ליצור מצבים משמעותיים, אך בחלק השני של המשחק זה השתנה: תחילה, היה זה רועי קהת, שהשתלט על כדור בתוך הרחבה והקפיץ מעל איתמר ישראלי מקרוב, בדרך ליתרון של היהלומים. התוצאה נשמרה שש דקות בלבד, עד שמהלך יפה של הירוקים, שהסתיים בשער מהאוויר של יהב אפריאט, השווה אותה. הצהובים לא ויתרו וחמש דקות לסיום, צמד הבלמים שלהם החזיר את היתרון אליהם – הכדור הוגבה לרחבה, דולב אזולאי השתלט עליו, מסר לצליל נחמיה שעשה סיבוב ובעט טוב פנימה. בסיום, הנתנייתיים רשמו ניצחון ראשון לאחר שני הפסדים והנחילו למארחים את ההפסד השלישי ברציפות שלהם, שעלול גם להוריד אותם אל מתחת לקו האדום בסיום המחזור.

כשעה לאחר פתיחת המשחק במושבה, החל גם המפגש בין הפועל חדרה להפועל חיפה באצטדיון נתניה. חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה, מוחמד אבו פאני המשיך כדור גובה עם הראש אל עבר לוסיו מרינאו, שבעט חזק פנימה והעלה את המארחים ליתרון. בדקה ה-73 אבו פאני הוסיף לבישול שלו גם שער, הכפיל את היתרון של החדרתיים ובכך גם קבע את תוצאת המשחק. בזכות הניצחון, חדרה עברה בטבלה את החיפאים, שמצידם רשמו הפסד ליגה רביעי ברציפות.

בשעה 19:50 החל המפגש האחרון ליום משחקים זה, בו בית"ר ירושלים אירחה באצטדיון טדי את הפועל קריית שמונה. כבר לאחר 16 דקות, שלומי אזולאי בישל נהדר לאנתוני וראן, שהעלה את הצהובים מהבירה ליתרון. עדיין בתוך המחצית הראשונה, איסמעיל ריאן כבש צמד נפלא בתוך שש דקות בלבד והוריד את הצפוניים להפסקה ביתרון. בדקה ה-58 וראן השלים גם הוא צמד והשווה את התוצאה, שנשמרה כך עד לסיום, בו הקבוצות חילקו ביניהן את הנקודות. לבית"ר זהו משחק שביעי ברציפות ללא הפסד, אך הנקודה הבודדות עצרה אותם בדרך להקטנת הפער מהפסגה.

צילום: מחלקת המדיה של מכבי נתניה

הוסיפו תגובה