המחזור ה-18 בלאומית יחל מחר

בית"ר ת"א ואום אל פאחם בקרב צמרת, המוליכה תתארח אצל סכנין וראשל"צ תנסה לשמור על המקום השני מול כפר קאסם

חמישה משחקים אשר יערכו במקביל יוציאו לדרך מחר (שישי) את המחזור ה-18 בליגה הלאומית. במוקד, השנייה בטבלה הפועל ראשון לציון תארח באצטדיון הברפלד את מ.ס. כפר קאסם, כאשר באותה השעה הפועל קטמון ירושלים תתארח אצל הפועל רמת גן אסי. הכתומים מעוניינים לשמור על המקום השני, כשהאדומים מהבירה נמצאים נקודה אחת בלבד מהם. במחזור האחרון הירושלמיים לא ניצלו את המעידה של הקבוצה מעיר היין ויהיה מסקרן לראות האם תהיה שוב אחת כזאת והאם הפעם היא תנוצל על ידם.

עוד במקביל, הפועל פתח תקווה תארח באצטדיון המושבה את הפועל עירוני אשקלון. המלאבסים יודעים שבעיצומו של הסיבוב השני, כל נקודה שיאבדו תשפיע על האפשרות שהם יתמקמו בפלייאוף העליון וינסו לקחת את כל שלוש הנקודות מול הקהל הביתי, בעוד הדרומיים סופרים כבר ארבעה משחקים ללא ניצחון ומבינים שאם לא ישפרו את קצב צבירת הנקודות שלהם – הם יתקשו לברוח מאיזור הקו האדום. בשני המשחקים הנוספים שיתקיימו בשישי, הפועל בני לוד רכבת תארח את הפועל ניר רמת השרון והפועל עכו תצא למשחק חוץ אצל הפועל נוף הגליל.

שלושה משחקים ישלימו את המחזור ביום שני ויתקיימו גם כן במקביל, בשעה 19:00. המוליכה מכבי עירוני פתח תקווה תצא למשחק חוץ אצל בני סכנין באצטדיון דוחא. המארחים מגלים שיפור וסופרים שלושה משחקים רצופים ללא הפסד, אך עם זאת מתקשים לשמור על יציבות ולצאת כמנצחים. כעת, הם ינסו לגבור על הקבוצה בכושר הטוב ביותר בליגה ולהמשיך להתקדם במעלה הטבלה. האורחים מבחינתם, ירצו להמשיך במגמה שלהם, להישאר בלתי מנוצחים מפתיחת העונה ולשמור על הפער שלהם בפסגה כמו שהוא או אולי אפילו להגדיל אותו. עוד באותה השעה, מכבי אחי נצרת תארח את הפועל עפולה והפועל אום אל פאחם תשחק אצל בית"ר תל אביב בת ים בקרב צמרת מסקרן.

צילום: מחלקת המדיה של הפועל אום אל פאחם

הוסיפו תגובה