לפני משחק העונה: ניצחונות למכבי ת"א ומכבי חיפה

שתי המובילות מוכנות, הצהובים אחרי 0:4 על כפ"ס והירוקים אחרי 1:2 על ק"ש. מהפך לב"ש נגד אשדוד, 1:1 בין רעננה לחדרה

המחזור ה-16 בליגת הבורסה לניירות ערך יצא הערב לדרך עם ארבעה משחקים.

מכבי תל אביב הרשימה בדרך לניצחון משכנע בביתה על הפועל כפר סבא. זה התחיל עם שער נהדר של איתי שכטר, שבעט לחיבורים מתוך הרחבה בדקה ה-19. בדקה ה-55 עומר אצילי הכפיל, כאשר חמש דקות לאחר מכן האורחת נשארה בעשרה שחקנים לאחר שמחמוד יוסף ראה את הכרטיס האדום. השער היפה ביותר נכבש מרגליו של יונתן כהן בדקה ה-69: הקשר בעט חזק אלכסונית מהרחבה, כדור שנעצר רק ברשת. הסיומת הייתה שייכת לצ'יקו אופואדו, שכבש מקרוב בדרך ל-0:4. הצהובים יגיעו מוכנים למשחק העונה נגד מכבי חיפה, הירוקים מכפר סבא יחפשו את הנקודות במגרש אחר.

מייד לאחר מכן נפתח המשחק בין מכבי חיפה לקריית שמונה. לאחר דקות של גישושים, הירוקים עלו ראשונים ליתרון בדקה ה-26: מאבוקה הגביה מימין, אשכנזי דייק בנגיחה וזה 0:1 לחיפה. בהמשך היו אלה בעיקר החמצות של ניקיטה רוקאביצה, שהיה קרוב מספר פעמים להגדיל את היתרון, אבל נכשל שוב ושוב. בדקה ה-92 זה קרה: מאבוקה פרץ ובעט, השוער הדף ואת הריבאונד נגח רוקאביצה פנימה – 0:2. בדקה ה-94 איבוד כדור של עופרי ארד הסתיים במסירה של שרידאן לעבדאללה חליחל, שצימק בשער בכורה. 1:2 למכבי חיפה בסיום.

הפועל רעננה והפועל חדרה חילקו ביניהן את הנקודות באצטדיון המושבה. המארחת עלתה ליתרון כבר בדקה השביעית, אחרי נגיחה מדוייקת של יואב תומר מהגבהה של ירדן כהן. עם פתיחת המחצית השנייה חדרה חזרה למשחק, כאשר כדור שבעט מוחמד אבו פאני פגע באחד השחקנים ברחבה ונכנס – 1:1. זו גם הייתה תוצאת הסיום: רעננה תסגור מחזור נוסף במקום האחרון, ומנגד חדרה עם ניצחון בודד בתשעת משחקיה האחרונים.

את השבת נעל המשחק בטוטו טרנר. הפועל באר שבע הייתה קרובה להפסד ביתי רביעי ברציפות, אבל שערים של ניב זריהן (79') ונייג'ל האסלביינק (88') מחקו יתרון מוקדם של מוחמד כנען (14') בדרך לניצחון. בן שהר הורחק בתוספת הזמן בכרטיס אדום. באר שבע שומרת על המקום הרביעי, ומנגד אשדוד ללא ניצחון מאז המחזור השמיני.

צילום התמונה הראשית: האתר הרשמי של מכבי ת"א.

הוסיפו תגובה