4:4 משוגע בין רמת השרון להפועל פ"ת

האורחת חזרה מ-4:1 ל-4:4 משוגע בדקה ה-95. נוף הגליל ניצחה את כפר קאסם

באווירה חורפית ועם לא מעט ממטרים באצטדיונים השונים, יצא היום (שישי) לדרך המחזור ה-17 בליגה הלאומית.

המפגש הקצבי והפורה ביותר נערך באצטדיון גרונדמן, שם אירחה הפועל ניר רמת השרון את הפועל פתח תקווה. כבר בדקה התשיעית המארחת עלתה ליתרון, בזכות שער עצמי של יעקב אבבה. דקה אחת חלפה ורמת השרון שוב חגגה: עומר אבו ניצל כדור עומק כדי לכבוש באחד על אחד מול השוער, 0:2. פתח תקווה לא הרימה ידיים וצימקה אחרי 4 דקות בלבד: אמאדו סוקונה קבע 2:1 אחרי 14 דקות של משחק. הכחולים ניסו להשוות, אבל בדקה ה-36 היה זה רועי רונן שהסתנן לרחבה וכבש את השלישי של רמת השרון. בדקה ה-68 טעות בהגנת פ"ת אפשרה לעומר באבו לכבוש את הרביעי. בדקה ה-83 סוקונה פרץ במרכז, עבר שני שחקנים ובדרך לשוער הוכשל. יוגב לרמן הורחק בכרטיס אדום, ואת הבעיטה החופשית כבש סוקונה בעצמו – 2:4. שלוש דקות חלפו ונפתלי בלאי כבש מ-25 מטרים – פ"ת מצמקת ל-3:4. נגמר? בתוך תוספת הזמן של המשחק עוז פרץ קבע 4:4 מטורף באחד המשחקים הדרמטיים בלאומית.

משחק נהדר היה גם בעפולה, כאשר הקבוצה המקומית נפרדה בתיקו 2:2 מהפועל בני לוד רכבת. דודו ביטון כבש ראשון לזכות המארחת, אבל מוחמד אזברגה איזן אחרי 7 דקות (50'). בדקה ה-65 ביטון מסר כדור רוחב שפגע ברז שביט ונכנס פנימה – 1:2 לעפולה. הפעם היתרון החזיק שתי דקות בלבד, אז עומר משאללה איזן וקבע את תוצאת המשחק – 2:2.

הפועל נוף הגליל השיגה ניצחון חשוב במסגרת מאבקי התחתית שלה, והיא עשתה זאת דווקא נגד מ.ס כפר קאסם מהחלק העליון של הטבלה. בדקה ה-26 אייל מלול דייק בנגיחה וקבע 0:1, כאשר בדקה ה-48 גיא דהן הכפיל את התוצאה בדרך ל-0:2. מכבי אחי נצרת גברה בביתה 0:2 על הפועל עכו. אחרי מחצית מאופסת, שערים של יובל שבתאי (57') ואלון בוזורגי (78') קבעו את תוצאת המשחק.  המשחק בין הפועל אשקלון לבית"ר תל אביב בת ים הסתיים בתיקו מאופס. 

(צילום התמונה הראשית: עמוד הפייסבוק של הפועל פתח תקווה).

 

הוסיפו תגובה