תיקו קצבי בין סכנין לאום אל פאחם

המחזור ה-16 בלאומית נמשך: רק תיקו למוליכה, ניצחון גדול לבית"ר ת"א. קטמון ניצחה את ראשל"צ ונצמדה אליה בטבלה

המחזור ה-16 בלאומית נפתח ביום שני שני עם המשחק בין הפועל פתח תקווה להפועל עפולה, אשר התקיים באצטדיון המושבה. מי שעלתה ראשונה על לוח התוצאות הייתה דווקא נועלת הטבלה, כאשר שער עצמי של יעקב אבבה העלה אותה ליתרון. המלאבסים היו קרובים להפסד ביתי, אלא שבדקה ה-83 אמאדו סוקונה כבש שער שוויון וקבע חלוקת נקודות בין הקבוצות.

שישה משחקים נוספים נערכו למחרת במקביל. במוקד, המוליכה מכבי פתח תקווה יצאה למשחק חוץ מול הפועל נוף הגליל. 83 דקות של משחק לקחו עד שהכדור מצא בפעם הראשונה את דרכו לרשת ומי שכבשה ראשונה הייתה האורחת, לאחר שבעיטה חזקה של ליאל עבדה פגעה במשקוף, משם הכדור ניתז אל גבו של השוער שגיב מלול ולרוע מזלו הוא המשיך משם לרשת. הצפוניים לא היו מוכנים לוותר על המשחק וחמש דקות בלבד לאחר מכן עידן גולן כבש שער וקבע שוויון בסיום. עוד באותה השעה, בני סכנין אירחה את הפועל אום אל פאחם באצטדיון דוחא. בדקה ה-20 מארון גאנוס קיבל את הכדור באגף ימין ובעט שטוח פנימה, בדרך ליתרון של המארחים. תשע דקות חלפו וגיבור משחק הגביע של האורחת, ריף מסיקה, המשיך ביכולת המצוינת שלו וכבש שער שוויון. עד לסיום, שתי הקבוצות לא מצאו את הרשת והמשחק הסתיים בתוצאה 1-1. במשחק נוסף, הפועל עכו רשמה ניצחון ביתי יקר בתוצאה 0-1 מול מ.ס. כפר קאסם.

עוד במסגרת משחקי יום שלישי, בית"ר תל אביב בת ים אירחה למשחק צמרת את הפועל ניר רמת השרון. המארחת הבהירה מהפתיחה שהמשחק הזה שלה: בדקה השמינית מופלאח שאלאטה העלה אותם ליתרון ראשון. חמש דקות חלפו, איהאב אלעביד הכפיל את היתרון ובעוד האורחים מנסים להתאושש מהשער השני, תומר אלטמן לא חיכה יותר מדי ודקה לאחר מכן כבש גם הוא, לאחר מבצע קבוצתי נהדר והעלה את בית"ר ליתרון מבטיח. בדקה ה-28 שמעון אבוחצירה צימק לזכות האורחים, אך זה לא עזר להם מכיוון שאל המחצית השנייה הם עלו גם כן בצורה לא טובה וכרטיס אדום של גל צרויה בדקה ה-55 לא תרם לכך – ארבע דקות לאחר מכן, אמיר ברקוביץ' ניצל את היתרון המספרי של קבוצתו, כבש וקבע את תוצאת המשחק. בשני המשחקים הנוספים שהתקיימו במקביל, הפועל בני לוד ומכבי אחי נצרת נפרדו בתיקו 1-1 והפועל רמת גן אסי גברה בביתה 0-2 על הפועל עירוני אשקלון.

המשחק שסגר את המחזור הפגיש ביום שני את שתי קבוצות הצמרת, הפועל ראשון לציון והפועל קטמון ירושלים. כבר בדקה הרביעית כבש דניאל גרץ את שער היתרון לזכות האורחת, שהפך בסיום גם לשער ניצחון. הירושלמים מצמקים את הפער מהכתומים שבמקום השני ל-2 נקודות בלבד.

צילומים: מחלקת המדיה של הפועל אום אל פאחם

הוסיפו תגובה