ניצחון שלישי ברציפות לנתניה

הצהובים גברו בביתם על ק"ש, שירדה למקום האחרון. ניצחון גם לב"ש, תיקו בין בני יהודה לרעננה

הערב נפתח המחזור ה-12 בליגת הבורסה לניירות ערך עם שלושה משחקים. במפגש שהוציא אותו לדרך, בני יהודה תל אביב אירחה באצטדיון בלומפילד את הפועל רעננה. דווקא לאחר שהכתומים פתחו טוב, הגיע שער יתרון של האורחים, כשהם יצאו למתפרצת, יואב תומר מצא עם כדור רוחב חכם את יוג'ין אנסה והאחרון בעט מקרוב פנימה. כשכבר נדמה היה שהאורחים בדרך לניצחון ראשון מאז המחזור השני, נשרק בדקות הסיום פנדל לטובת המארחים ודור ג'אן ניצל את זה כדי לדייק מהנקודה הלבנה, לקבוע חלוקת נקודות ולעזור לבני יהודה לרשום משחק רביעי ברציפות ללא הפסד.

בשעה 19:45 החל משחק נוסף, בו מכבי נתניה אירחה את הפועל קריית שמונה. בדקה ה-25 השופט רועי ריינשרייבר הצביע על הנקודה הלבנה ופסק על בעיטת עונשין מ-11 מטר לזכות היהלומים. פאטוס בצי'ראי היה מי שניגש לבעוט את הפנדל וגם דייק, בדרך ליתרון של הצהובים. בהמשך, הצפוניים ניסו לחזור למשחק, בעוד הנתנייתיים חיפשו להכריע אותו, אך אף אחת מהשתיים לא הצליחה למצוא את הרשת והתוצאה נשמרה עד לסיום. המארחים רשמו ניצחון שלישי ברציפות ומנגד, האורחים ספגו את הפסדם התשיעי העונה וירדו למקום האחרון בטבלה.

המשחק האחרון לערב זה, הפגיש את הפועל כפר סבא והפועל באר שבע באצטדיון המושבה בשעה 20:15. כבר לאחר 19 דקות של משחק, בן שהר כבש מקרוב והעלה את האדומים ליתרון. כמו נתניה, גם הדרומיים הצליחו לשמור על יתרון השער הבודד עד לסיום ולקחת את שלוש הנקודות, בזכותן הם צמצמו את הפער ממכבי חיפה, לפחות בינתיים, לשלוש נקודות. הירוקים לעומת זאת, לא ניצחו מאז המחזור השישי והם כעת עם שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של מכבי נתניה

הוסיפו תגובה