ניצחון ושיא למכבי ת"א

המוליכה שוב שמרה על שער נקי וניפצה את שיא כל הזמנים. נצחונות גם לנתניה ובני יהודה

הערב נפתח המחזור ה-11 בליגת הבורסה לניירות ערך, כאשר חמישה משחקים סך הכל התקיימו לאורך היום. בשעה 15:00 הוא יצא לדרך עם שניים שהחלו במקביל, כאשר באחד מהם הפועל חיפה אירחה את מכבי נתניה באצטדיון סמי עופר. כעשר דקות לסיום המחצית הראשונה, היהלומים יצאו טוב להתקפה וגבי קניקובסקי ניצל כדור חוזר כדי לשלוח אותו שטוח ומדויק לרשת, בדרך ליתרון. על סף הירידה לחדרי ההלבשה, אביב אברהם ביצע עבירה שהובילה לכרטיס צהוב שני שנשלף לעברו והאורחים נותרו בעשרה שחקנים לקראת החלק השני של המשחק. בדקה ה-66 המארחים ניצלו את היתרון המספרי, לאחר שפרנסיסקו סנטוס הכניס כדור טוב לנס זמיר, האחרון לא התבלבל מול דני עמוס והשווה את התוצאה. עשר דקות חלפו משער השוויון ופאטוס בצ'יראי, שנכנס כמחליף קודם לכן, ניצל הדיפה של יסמין בוריץ' מבעיטה של קניקובסקי, כדי לנגוח פנימה ולהחזיר את היתרון לצהובים. בתוך תוספת הזמן של המשחק, החלוץ המונטנגרי של נתניה ניצל את היציאה קדימה של החיפאים כדי לכבוש את השלישי של הצהובים, לקבוע את תוצאת המשחק ולהעניק לנתנייתים ניצחון שני ברציפות.

במקביל למשחק בחיפה, הפועל רעננה אירחה את סקציה נס ציונה באצטדיון המושבה. בדקה ה-54, שניר שוקר משורות המארחים ספג את הכרטיס הצהוב השני שלו במשחק, הורחק והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. הכתומים לא השכילו לנצל את היתרון המספרי עד לדקה ה-72, בה מאזן הכוחות בין הקבוצות השתווה, לאחר שמוסא מאזו ראה גם הוא כרטיס צהוב שני ואדום נשלפו לעברו והשאיר גם את האורחים בעשרה שחקנים. מעבר להרחקות, שערים לא היו במפגש הזה והקבוצות נפרדו בתיקו מאופס וחלוקת נקודות.

בשעה 17:30 החל משחק נוסף, בו הפועל קריית שמונה אירחה את מכבי תל אביב. כבר לאחר שלוש דקות דניאל בר נתן הצביע על הנקודה הלבנה והעניק פנדל לזכות הצפוניים, אך לאחר בדיקה במערכת ה-VAR שינה את החלטתו והורה להמשיך במשחק. בדקה ה-12 נרשם רגע משמעותי, בו האלופה שברה שיא דקות ללא ספיגה בליגה הבכירה, עם מעל 1,003 דקות עם שער נקי. בדקה ה-32 – שוב פנדל, הפעם לזכות האורחים. במקרה הזה הפנדל אכן בוצע, יונתן כהן היה מי שניגש אליו וגם דייק, בדרך ליתרון. בדקה ה-41 יונתן כהן שלח כדור שנהדף מקו השער וכבר חשב שכבש את השני שלו במשחק, אך לאחר שהמקרה הזה נבדק גם הוא במערכת ה-VAR החליט בר נתן שהכדור לא עבר במלוא היקפו את קו השער. בדקה ה-77 עדן קארצב ראה את הכרטיס הצהוב השני נשלף לעברו והוא השאיר את המארחים בעשרה שחקנים. בתוך תוספת הזמן של המשחק, שי גולן, שנכנס כמחליף קודם לכן, ראה גם הוא את הכרטיס האדום ומורחק נוסף משורותיה של ק"ש נטש את המגרש לפני הסיום. בסופו של דבר, המוליכה רשמה ניצחון נוסף וצעד חשוב במאבקי הצמרת.

כחצי שעה לאחר פתיחת המשחק בקריית שמונה, יצא לדרך גם המפגש בין מ.ס. אשדוד להפועל כפר סבא באצטדיון הי"א. במחצית הראשונה, הירוקים היו טובים יותר אך לא השכילו להבקיעו והקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה בתוצאה מאופסת. בחלק השני של המשחק, המקומיים התעוררו מעט ויצאו קדימה, הגיעו למספר מצבים, אך גם הם לא הצליחו לבסוף למצוא את הרשת ובסיום הקבוצות חילקו ביניהן את הנקודות, כאשר שתיהן פספסו הזדמנות להתקרב מעט אל החלק העליון של הטבלה.

בשעה 19:50 החל המשחק האחרון ליום זה, בו הפועל באר שבע אירחה באצטדיון טוטו טרנר את בני יהודה תל אביב. כעשר דקות לסיום המחצית הראשונה, השופט עידן לייבה נעזר במערכת ה-VAR וקבע פנדל לזכות האדומים. בן שהר היה מי שניגש אל הבעיטה, דייק והעלה את קבוצתו ליתרון. אל החלק השני של המשחק הכתומים יצאו טוב יותר ובדקה ה-54 גם תירגמו את זה לשער יתרון, לאחר שעמית זנטי נשלח טוב קדימה ומול ארנסטס שטקוס בעט מדויק לפינה הרחוקה של השער, בדרך לשוויון. שמונה דקות לסיום, זנטי קיבל כדור באגף שמאל, התנער יפה מהשומר שלו, שלח את הכדור לרשת והשלים צמד נהדר מבחינתו. היתרון של האורחים נשמר עד לסיום, הם הנחילו לדרומיים את הפסד הבכורה שלהם בבית העונה ובזכות הניצחון עלו, לפחות זמנית, עד למקום הרביעי.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של מכבי תל אביב

הוסיפו תגובה