ניצחון למכבי חיפה על בית"ר

הירוקים ביצעו מהפך מול הצהובים, עצרו אותם אחרי ארבעה נצחונות והתקרבו למכבי ת"א

הערב הושלם המחזור העשירי בליגת הבורסה לניירות ערך עם שלושה משחקים. הראשון שיצא לדרך הפגיש את הפועל כפר סבא והפועל חדרה באצטדיון המושבה. למרות שהמשחק הכיל מצבים רבים ליד שני השערים, שתי הקבוצות לא השכילו לכבוש עד לסיום ובכך נפרדו בתיקו מאופס ובחלוקת נקודות, כאשר בדקה ה-87 יהב גורפינקל ראה את הכרטיס הצהוב השני והאדום נשלפים לעברו והורחק. הירוקים נותרו ללא ניצחון מאז המחזור השישי ואילו האדומים סיימו משחק שני ברציפות בתוצאה 0-0.

בשעה 20:15 יצאו לדרך שני משחקים נוספים. במוקד, המשחק המרכזי בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים. הצהובים פתחו אותו טוב יותר וכבר לאחר 18 דקות הם יצאו למתפרצת, בה עלי מוחמד מצא יפה את שלומי אזולאי והחלוץ סיים עם בעיטה שטוחה, חזקה ומדויקת לרשת של ג'וש כהן. הירוקים לא ויתרו וארבע דקות מפתיחה המחצית השניה, דולב חזיזה סיים מקרוב מהלך קבוצתי ואיזן את התוצאה. עשר דקות לסיום, צ'רון שרי השתלט על ריבאונד בצד שמאל של הרחבה, העביר את הכדור למרכז וניקיטה רוקאביצה כבש והשלים מהפך של המארחים. עמוק בתוך תוספת הזמן נפסק פנדל לטובת החיפאים וצ'רון שרי נעץ את הכדור האחרון ברשת של איתמר ניצן, בדרך לניצחון וצמצום הפער ממכבי תל אביב חזרה לשלוש נקודות. הבית"רים נעצרו לאחר ארבעה נצחונות רצופים. 

במשחק שנערך במקביל, בני יהודה תל אביב אירחה באצטדיון בלומפילד את מ.ס. אשדוד. לא חלפו שלוש דקות מהפתיחה וכבר מתיאה ליואיץ' כבש והעלה את הכתומים ליתרון. בדקה ה-73 דור כוכב הגביה כדור נהדר לתוך הרחבה, מוחמד גאדיר התמקם מצוין ונגח אותו פנימה, בדרך להכפלת היתרון של המארחים. התוצאה נשמרה עד לסיום, בו בני יהודה רשמה ניצחון, חלפה על פני מ.ס. אשדוד בטבלה והנחילה לה ניצחון שלישי בחמשת המשחקים האחרונים.

הוסיפו תגובה