קרב צמרת בין קטמון למכבי פ"ת

שתי הקבוצות, שנמצאות בכושר נהדר, תיפגשנה ביום שני במסגרת המחזור ה-12 בלאומית

מחר יצא לדרך המחזור ה-12 בליגה הלאומית עם חמישה משחקים אשר יתקיימו במקביל והוא יושלם בשני עם שלושה נוספים, שישוחקו גם כן באותה השעה. במוקד משחקי שישי, הפועל ראשון לציון תצא למשחק חוץ אצל הפועל עפולה. הכתומים עלו במחזור האחרון למקום השני אחרי ניצחון מרשים והם ינסו להמשיך ביכולת הטובה, על מנת לשמור עליו ואולי אפילו לפתוח פער אם התוצאות ביתר המגרשים ישחקו לטובתם. המארחים מנגד, נמצאים במקום האחרון והם הקבוצות היחידה בליגה ללא ניצחון העונה. אם הם לא יתעוררו בהקדם, הם ימצאו את עצמם מסובכים מאוד מתחתית.

עוד באותה השעה, הפועל בני לוד רכבת תארח את בני סכנין. אחרי פתיחת עונה לא טובה, האורחים רשמו כבר ארבעה משחקים ברציפות ללא הפסד במחזורים האחרונים והם ירצו לנצל את החולשה של היריבה, שמרבה לספוג ולהפסיד, כדי להמשיך את המומנטום החיובי ולהמשיך לטפס בטבלה. במשחקים הנוספים שיתקיימו בשישי, הפועל פתח תקווה תארח את הפועל רמת גן אסי, הפועל ניר רמת השרון את הפועל נוף הגליל והפועל עכו תצא למשחק חוץ אצל הפועל עירוני אשקלון.

כאמור, בשני יתקיימו שלושה משחקים נוספים. במרכזם, מפגש הצמרת המסקרן בין הפועל קטמון ירושלים למכבי עירוני פתח תקווה באצטדיון טדי. שתי הקבוצות נמצאות בתנופה אדירה ומציגות כדורגל יעיל ומרשים מפתיחת העונה, כזה שביסס אותן בצמרת. יהיה מסקרן לראות האם המלאבסים יצליחו לשבור את רצף שבעת הנצחונות של האדומים מהבירה, או שמא יספגו את הפסדם הראשון העונה. עוד במקביל, קרב העולות בין הפועל אום אל פאחם למ.ס. כפר קאסם יערך באצטדיון עפולה ומכבי אחי נצרת תארח בעילוט את בית"ר תל אביב בת ים.

צילום: מחלקת המדיה של מכבי פתח תקווה

הוסיפו תגובה