מכבי ת"א עם ניצחון נוסף

האלופה נותרה בלתי מנוצחת ועם שער נקי ותישאר שבוע נוסף בראש הטבלה

היום יצא לדרך המחזור התשיעי של ליגת הבורסה לניירות ערך עם ארבעה משחקים. המוקד מביניהם, הפגיש את הפועל חיפה והפועל קריית שמונה באצטדיון סמי עופר. המחצית הראשונה החלה בקצב גבוה וכבר לאחר תשע דקות נס זמיר העלה את המארחים ליתרון. האדומים המשיכו לצאת קדימה ובדקה ה-32 זמיר השלים צמד והכפיל את היתרון. האורחים לא ויתרו ויצאו קדימה על מנת לחזור לכבוש ולחזור למשחק, על סף הירידה להפסקה הם גם הצליחו, עם שער של עומר לקאו לאחר בישול של קיליאן שרידן. למרות השער המצמק, ק"ש לא הצליחה לכבוש אחד נוסף בחלק השני של המשחק והיתרון של האדומים מהכרמל נשמר עד לסיום. זהו הניצחון השני ברציפות של החיפאים שנצמדו לחבורת הצמרת. בעקבות ההפסד, האורחים שוב קרובים אל הקו האדום.

בשעה 17:30 החל משחק נוסף, בו הפועל רעננה אירחה באצטדיון המושבה את המוליכה מכבי תל אביב. כבר לאחר עשר דקות של משחק, דן גלזר מצא טוב את צ'יקו אופואדו בתוך הרחבה, החלוץ התנער יפה מהשומר שלו, בעט פנימה והעלה את הצהובים ליתרון. במחצית השניה אופואדו תפס את תפקיד המבשל, לאחר שסיים מהלך קבוצתי נהדר של האורחים עם מסירה ליונתן כהן והאחרון בעט מדויק פנימה כדי להכפיל את היתרון שלהם. בסיום, האלופה לקחה שלוש נקודות נוספות, שוב שמרה על רשת נקייה והיא תישאר במקום הראשון שבוע נוסף לפחות. האדומים מנגד, ירדו אל מתחת לקו האדום.

משחק נוסף החל בשעה 18:30 ובו הפועל חדרה אירחה את בני יהודה תל אביב באצטדיון נתניה. לאורך רוב שלבי המשחק שתי הקבוצות לא הרבו לסכן את השערים אחת של השנייה ולמעט מספר ניסיונות של מתיאה ליואיץ' משורות הכתומים, לא נרשמו אירועים ממשיים נוספים. בסיום, לוח התוצאות נותר כפי שהיה בפתיחת המשחק והקבוצות נפרדו בתיקו ללא שערים. בעקבות כך, שתיהן פספסו הזדמנות להתקרב אל החלק העליון של הטבלה.

במפגש שנעל את משחקי השבת, בית"ר ירושלים אירחה את הפועל כפר סבא באצטדיון טדי. עוד לפני פתיחת המשחק, העניק אוהד הצהובים, איליה חוטובלי, את פרס שחקן חודש אוקטובר לגדי קינדה. על הדשא, המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים והקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה בתוצאה מאופסת. בחלק השני של המשחק, היה נדמה שהמגמה תימשך, אך אז הגיע שלום אדרי, שנכנס כמחליף כמה דקות קודם לכן, כבש את השער הראשון של המארחים בטדי העונה והעניק להם גם את ניצחון הבכורה במגרשם הביתי לאחר תשעה מחזורי ליגה. לירוקים היה זה ההפסד השלישי ברציפות.

צילומים: מחלקות המדיה של מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים

הוסיפו תגובה