ניצחון נוסף למכבי פ"ת

המוליכה נותרה בלתי מנוצחת, ניצחון שביעי ברציפות לקטמון, לקראת המפגש בין השתיים במחזור הבא

היום יצא לדרך המחזור ה-11 בליגה הלאומית עם חמישה משחקים אשר התקיימו במקביל. במוקד, המוליכה מכבי פתח תקווה אירחה את הפועל אום אל פאחם באצטדיון המושבה. בדקה ה-27 המלאבסים עלו על לוח התוצאות, לאחר שניב סרדל משורות היריבה, עם שער עצמי, העניק להם את היתרון. בדקה ה-67 דור חוגי המשיך בכושר הכיבוש הנהדר שלו, הוסיף שער נוסף למאזנו והכפיל את היתרון של המארחים. בדקה ה-83 דובב גבאי ניצל פנדל שנשרק לזכות האורחים כדי לצמק את התוצאה ולתת לקבוצה שלו תקווה לחזור למשחק, אך המילה האחרונה הייתה שייכת לכחולים ולאוונדו ברנרדאו, שכבש את השלישי וחתם את תוצאת המשחק. פ"ת נותרה בלתי מנוצחת העונה.

עוד באותה השעה, הפועל קטמון ירושלים אירחה באצטדיון טדי את מכבי אחי נצרת. התוצאה במשחק נותרה מאופסת לאורך רוב שלביו ודווקא כשהיה נדמה שהמארחים עומדים להיעצר לאחר שישה נצחונות רצופים, הגיע שרון זיסו כבש בדקה ה-89 שער דרמטי והעניק להם את השביעי. בזכות הניצחון, האדומים מהבירה הצליחו להישאר צמודים למוליכה לקראת המפגש בין השתיים במחזור הבא.

במשחקים הנוספים שהתקיימו במקביל, מ.ס. כפר קאסם ניצחה את הפועל עירוני אשקלון 1-2 והורידה אותה חזרה אל מתחת לקו האדום, הפועל רמת גן אסי חגגה עם 0-3 ביתי על הפועל ניר רמת השרון והפועל רמת גן אסי הסתפקה בשער בודד כדי לנצח בבית את בית"ר תל אביב בת ים.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של מכבי פתח תקווה

הוסיפו תגובה