הפועל ת"א – מכבי חיפה במשחק המרכזי

המחזור התשיעי בליגת הבורסה לניירות ערך יצא לדרך מחר (שבת): המוליכה תתארח אצל רעננה, ב"ש נגד נתניה בטרנר

מחר יפתח המחזור התשיעי בליגת הבורסה לניירות ערך עם ארבעה משחקים, כאשר שניים נוספים יתקיימו בראשון ובשני הוא ינעל עם המשחק המרכזי. במוקד משחקי השבת, האלופה ומי שמובילה את הטבלה גם נכון להיום, מכבי תל אביב, תצא למשחק חוץ מול הפועל רעננה באצטדיון המושבה. הצהובים-כחולים יהיו מעוניינים לשמור את הקבוצות שמתחתיהם רחוקות ולכן הם יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון עלולה לגרום להם לאבד את הפער שהצליחו לפתוח. האורחים לעומת זאת, מבינים שהפסד נוסף והם יוכלו למצוא את עצמם מביטים על הקו האדום מלמטה.

מי שתרצה להיכנס גם כן לחבורת הצמרת זו בית"ר ירושלים, שסופרת כבר שלושה נצחונות רצופים ונראית נהדר בתקופה האחרונה. אם הצהובים מהבירה יצליחו לשמור על הכושר הנוכחי שלהם ולהמשיך את המומנטום, לא מן הנמנע שהם יתחילו לאיים על החלק העליון. הבית"רים יארחו באצטדיון טדי את הפועל כפר סבא, במשחק בו בין היתר יוענק לגדי קינדה פרס שחקן חודש אוקטובר של המנהלת. בשני המשחקים הנוספים, הפועל חיפה והפועל קריית שמונה יחפשו יציבות, כשיפגשו אחת את השניה באצטדיון סמי עופר למשחק ביתי של האדומים והפועל חדרה, שנראית טוב מפתיחת העונה, תנסה להמשיך בכושר שלה כשתארח באצטדיון נתניה את בני יהודה תל אביב, שמבחינתה עדיין לא מצליחה להציג יכולת מרשימה ותחפש במפגש הזה את נצחונה השלישי העונה.

בראשון כאמור, יתקיימו שני משחקים נוספים. במרכזם, המפגש בין הפועל באר שבע למכבי נתניה באצטדיון טוטו טרנר. אחרי שהפסידו במשחק החשוב שלהם מול האלופה ואיבדו את ראשות הטבלה, ירצו האדומים לחזור למסלול הניצחונות, להמשיך להיצמד למוליכה ואולי אפילו לתפוס בחזרה את מקומה אם התוצאה במשחק שלה תשחק לטובתם. היהלומים מנגד, יחפשו ניצחון ראשון מאז המחזור השני. במשחק המוקדם יותר, מ.ס. אשדוד תארח באצטדיון הי"א את סקציה נס ציונה, כאשר הכתומים ינסו מצידם לרשום את הניצחון הראשון שלהם העונה ולהראות שהם לא בדרך חזרה לליגה הלאומית לאחר עונה אחת בלבד.

בשני, המשחק המרכזי של המחזור יפגיש את הפועל תל אביב ומכבי חיפה באצטדיון סמי עופר. הפעם האחרונה בה האדומים גברו על הירוקים במשחק ליגה הייתה במרץ 2014. באופן כללי, המאזן בין הקבוצות ב-20 מפגשי הליגה האחרונים ביניהן נוטה בבירור לטובת האורחים (12 נצחונות לעומת ארבעה בלבד של המארחים) והתל אביביים יחפשו לשפר אותו במשחק הזה, כדי להשתחרר מפתיחת העונה הלא טובה שלהם ולהישאר רחוקים מהתחתית. החיפאים מנגד, רוצים להישאר צמודים למוליכה ויודעים שאסור להם לאבד נקודות במירוץ הזה. קרב מסקרן צפוי להיות בבלומפילד בשני.

כל הפרטים על כל המשחקים:

הוסיפו תגובה