מחזור 11 בלאומית יצא מחר לדרך

קטמון תארח את אחי נצרת ותנסה לשמור על המקום השני, המוליכה מכבי פ"ת תשחק בחוץ אצל סכנין

מחר יפתח המחזור ה-11 בליגה הלאומית עם חמישה משחקים אשר יערכו במקביל והוא יושלם בשני, עם שלושה נוספים. במוקד משחקי שישי, המוליכה מכבי פתח תקווה תארח באצטדיון המושבה את הפועל אום אל פאחם. מדובר במשחק בין שתי קבוצות בכושר נהדר – המלאבסים הם היחידים שלא הפסידו עדיין העונה ומובילים את הליגה בביטחון, תוך שהם מציגים יכולת מרשימה. מנגד, האורחים אמנם הפסידו במחזור האחרון, אך היה זה הפסד שקטע רצף של שישה נצחונות וגם הם מציגים כדורגל חיובי וסוחף עד כה. כעת, יהיה מסקרן לראות מי מהן תצליח להתעלות ולצאת עם הנקודות מקרב הצמרת הזה.

עוד באותה השעה, הפועל קטמון ירושלים, שמחזיקה ברצף של שישה נצחונות ונראית נהדר בתקופה האחרונה, תארח את מכבי אחי נצרת באצטדיון טדי במטרה להמשיך את המומנטום שלה, לשמור על המקום השני ואולי אפילו לנצל את התוצאה במשחק במושבה כדי להתקרב אל הפסגה. בגזרת הירוקים, הקו האדום לא רחוק מהם והם יודעים שהפסד כאן עלול לגרום להם לראות אותו אפילו מקרוב יותר.

במשחק נוסף מחר, מ.ס. כפר קאסם תארח את הפועל עירוני אשקלון. אחרי פתיחת עונה לא ממש מוצלחת, המארחים סופרים כבר שישה משחקים ללא הפסד והם יהיו מעוניינים להמשיך במגמה הזו כדי להוכיח שהם שייכים לחלק העליון של הטבלה. מן העבר השני, הדרומיים, שפתחו את העונה עם מינוס של תשע נקודות והצליחו לסגור אותו, נעצרו במחזור האחרון אצל המוליכה עם הפסד ויודעים שהדרך שלהם עד להיחלצות מהתחתית עדיין ארוכה, אך ניצחון במשחק החוץ הקשה הזה יהיה בהחלט צעד חשוב בדרך לשם. בשני המשחקים הנותרים, הפועל עכו תארח את הפועל ניר רמת השרון והפועל רמת גן אסי תארח את בית"ר תל אביב בת ים.

בשני, כאמור, יתקיימו יתר משחקי המחזור. במפגש הבולט מביניהם, הפועל ראשון לציון תארח את הפועל בני לוד רכבת. הכתומים מעיר היין צמודים אל קטמון ויקוו למעידה של האדומים מהבירה על מנת שיוכלו להשתלט על המקום השני על חשבונם. האורחים לעומת זאת, נראים לא טוב וספגו מתחילת העונה כבר 29 שערים – הרבה יותר מכל קבוצה אחרת בליגה וממוצע של כמעט שלושה שערים למשחק. כעת, כשהם צמודים אל הקו האדום, הם יודעים שאם לא יתעוררו, הם ימצאו את עצמם מתחתיו בקרוב. במקביל, בני סכנין תארח באצטדיון דוחא את הפועל פתח תקווה, כאשר שתיהן עדיין מחפשות את היציבות העונה והפועל נוף הגליל תארח את נועלת הטבלה, הפועל עפולה.

צילומים: מחלקות המדיה של מכבי פתח תקווה והפועל קטמון ירושלים

הוסיפו תגובה