קטמון במקום השני

האדומים מהבירה גברו בחוץ על אום אל פאחם, ניצחון שמיני למכבי פ"ת

המחזור העשירי בלאומית יצא לדרך אתמול (חמישי) באצטדיון עפולה עם המפגש בין שתיים מהקבוצות החמות בליגה, הפועל אום אל פאחם והפועל קטמון ירושלים. לאחר שהאורחים היו טובים יותר לאורך רוב שלבי המשחק, בדקה ה-71 הם הצליחו להביא את היכולת לידי ביטוי, כשוויליאם אגאדה כבש את השער היחידי במשחק, העניק לקבוצתו ניצחון שישי ברציפות, קטע למארחת את רצף ששת הנצחונות שלה והקטמונים דילגו מעליה אל המקום השני בטבלה.

היום שוחקו יתר משחקי המחזור, כשבמוקד, המוליכה מכבי פתח תקווה יצאה למשחק חוץ מול הפועל עירוני אשקלון. 19 דקות לקחו לדור חוגי, שנמצא בכושר מצוין, כדי להעלות את המלאבסים ליתרון עם שער יפה ממחוץ לרחבה. למרות ששער היתרון הבודד החזיק זמן רב, המוליכה לא הסתפקה רק בו: בדקה ה-79 תאי בריבו הכפיל ושתי דקות בלבד לאחר מכן אוונדו ברנדאו חתם בנגיחה, לאחר הגבהה של לידור כהן. בעקבות הניצחון, פ"ת שמרה על הסטטוס קוו בפיסגה. 

עוד באותה השעה, היריבה העירונית, הפועל פתח תקווה, אירחה באצטדיון המושבה את הפועל ראשון לציון. בדקה ה-29 מיקו ממן העלה את הכתומים ליתרון ראשון, אך רגע לפני הירידה למחצית, עוז פרץ כבש מקרוב והחזיר את הכחולים למשחק. האורחים היו נחושים לשמור את עצמם חזק במאבקי הצמרת ובדקה ה-68 עדן דהן החזיר להם את היתרון, אחרי מתפרצת טובה, בה גיל יצחק שלח אותו יפה קדימה והחלוץ סיים עם הכדור ברשת. את היתרון הזה הקבוצה מעיר היין כבר לא איבדה ובסיום לקחה שלוש נקודות נוספות, שעזרו לה להיצמד לקטמון במקום השני.

במשחק נוסף, בני סכנין שיחקה בחוץ מול בית"ר תל אביב בת ים, במטרה לשמור על המומנטום שלה מהתקופה האחרונה. בהתחלה היה נראה שהמשימה עומדת להצליח, כשבדקה ה-22 מהראן ראדי כבש שער נהדר לזכותם והעלה אותם ליתרון, אך חמש דקות לסיום המחצית הראשונה, השוער של המארחים, דניאל פרץ, ניגש לבעוט כדור עונשין מ-11 מטר והכניע את מחמוד קנדיל, בדרך לשוויון. עד הסיום, סכנין לא השכילה להחזיר לעצמה את היתרון ולבסוף נעצרה לאחר שני נצחונות רצופים.

יתר התוצאות לפניכם:

צילום: מחלקת המדיה של הפועל אום אל פאחם

הוסיפו תגובה