ניצחון רביעי רצוף לב"ש

האדומים עשו את שלהם ואולי ישארו בפיסגה שבוע נוסף, בית"ר חגגה מול נס ציונה

הערב נפתח המחזור השביעי בליגת הבורסה לניירות ערך עם ארבע משחקים. המוקדם מביניהם, הפגיש את הפועל תל אביב והפועל כפר סבא באצטדיון בלומפילד. בדקה ה-30 הירוקים ביצעו מהלך קבוצתי נהדר, אותו סיים אביב סולומון עם שער יפה שהעלה אותם ליתרון. האדומים לחצו על מנת לחזור למשחק, אך ללא הצלחה לאורך רוב שלבי המשחק, עד שהגיעו דקות הסיום: זה התחיל עם שער של שחר הירש, שנכנס כמחליף ואיזן את התוצאה ואז, עמוק בתוך תוספת הזמן, עומר דמארי כבש שער דרמטי, השלים מהפך של המארחים והעניק להם את ניצחון הבכורה שלהם העונה.

בשעה 19:00 החלו שני משחקים נוספים, כאשר באחד מהם הפועל באר שבע אירחה באצטדיון טוטו טרנר את הפועל קריית שמונה. שתי דקות לסיום המחצית הראשונה, בן שהר כבש את שערו החמישי העונה, השתווה לניקיטה רוקאביצה בראש טבלת המבקיעים והעלה את הדרומיים ליתרון. במחצית השניה, הצפוניים הצליחו לחזור למשחק בזכות שער של קיליאן שרידן, אך שער של נייג'ל האסלביינק בדקות הסיום העניק לבסוף את הניצחון לאדומים, שאולי גם ישאיר אותם בפיסגה בתום המחזור הנוכחי. האורחים חזרו להפסיד, כאשר זהו ההפסד החמישי שלהם העונה, והם ישארו מתחת לקו האדום לפחות שבוע נוסף.

במקביל למשחק בטוטו טרנר, יצא לדרך גם המפגש בין הפועל חדרה למכבי נתניה. לאחר מחצית ראשונה ללא הרבה הזדמנויות, בשני הצדדים, הגיע רגע משמעותי עמוק בתוך תוספת הזמן שלה: יונס מלאדה התנהל עם הכדור ברחבה, הוכשל, השופט דניאל בר נתן הצביע על הנקודה הלבנה וקבע כדור עונשין מ-11 מטר לזכות היהלומים. סתיו פיניש היה מי שניגש אל הבעיטה, אך הוא מצא את אוסטין אג'ידה עירני והתוצאה נותרה מאופסת עם הירידה לחדרי ההלבשה בהפסקה. שתי דקות מפתיחת החלק השני של המשחק, נתניה נענשה על החמצת הפנדל, כאשר מי ששיחק אצלה בעונה שעברה, דידייה קוגבניה, סיים מהלך קבוצתי נאה של המארחים עם שער יתרון לזכותם. בדקה ה-79 דולב אזולאי ספג את הכרטיס הצהוב השני שלו והשאיר את האורחים בעשרה שחקנים. למרות זאת, הם המשיכו ללחוץ על מנת להשיג שער שיוויון, אך בדקה ה-90 גם טים הויבך ראה את הצהוב השני נשלף לעברו ועד לסיום הם לא הצליחו להשיג את השער המיוחל. לחדרתיים זהו משחק חמישי ברציפות ללא הפסד והם נצמדו לצמרת. הנתנייתים לעומת זאת, עם הפסד שלישי ברציפות.

בשעה 20:30 החל המשחק האחרון לערב זה, בו סקציה נס ציונה אירחה את בית"ר ירושלים באצטדיון המושבה. כבר לאחר 14 דקות של משחק, אנטואן קונטה כבש שער נפלא והעלה את הצהובים ליתרון. עדיין בתוך המחצית הראשונה, עלי מוחמד שלח כדור חכם קדימה אל לוי גרסיה והאחרון לא התבלבל מול עמרי גלזר, בדרך להכפלת היתרון של קבוצתו. האורחים לא הורידו את הרגל מהגז, בדקה ה-61 דן איינבינדר ניצל חוסר ריכוז של הגנת הכתומים, הוציא כדור חופשי מהיר לכיוונו של גדי קינדה והקשר כבש מקרוב את שערו הרביעי העונה. שש דקות נוספות חלפו ושוב חוסר חדות אצל המארחים הסתיים בשער צהוב, הפעם של אור זהבי. בסיום, הצהובים-שחורים חגגו ניצחון נוסף, שני רצוף, ועלו בזכותו, לפחות בינתיים, עד למקום החמישי. נס ציונה לעומת זאת, נותרה הקבוצה היחידה בליגה ללא ניצחון עד כה.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של הפועל באר שבע

הוסיפו תגובה