אום אל פאחם במקום השני

ניצחון שישי ברציפות לעולה החדשה, סכנין עם שלוש נקודות נוספות

היום הושלם המחזור התשיעי בליגה הלאומית עם חמשת המשחקים הנותרים, אשר השלימו את השלושה שנערכו אתמול (חמישי). במוקד משחקי היום, הקבוצה החמה בליגה, הפועל אום אל פאחם, אירחה באצטדיון עפולה את מכבי אחי נצרת. בדקה ה-37 ערן רוזנבאום השתלט על כדור חוזר, כבש מקרוב והעלה את המארחים ליתרון. בדקה ה-52 עוז ראלי העביר כדור טוב למוחמד ג'בארין והאחרון הכפיל את התוצאה. חמש דקות לסיום התשעים, ניב שראל צימק עבור האורחים ונדמה היה שהם יכולים לחזור למשחק הזה, אך האדומים ניצלו את היציאה שלהם קדימה כדי לצאת למתפרצת ולנעוץ את השער האחרון, מרגליו של יונאס ג'בארין, בדרך לניצחון שישי ברציפות ועליה למקום השני בטבלה.

עוד באותה השעה, בני סכנין אירחה באצטדיון דוחא את הפועל רמת גן אסי.המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים והקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה בתוצאה מאופסת. שש דקות מפתיחת החלק השני של המשחק, מהראן ראדי קיבל את הכדור קרוב לרחבת האורדונים, ניער מעליו שני שחקני הגנה ושלח כדור אדיר ישר לרשת. שער נהדר. עשר דקות נוספות חלפו והפעם ראדי תפס את תפקיד המבשל, לאחר שהשאיר את אוסמה חלאילה במצב נוח והאחרון הכפיל את היתרון. התוצאה נשמרה עד לסיום וסכנין רשמה ניצחון שני ברציפות.

במשחק נוסף, מ.ס. כפר קאסם אירחה את נועלת הטבלה הפועל עפולה, גברה עליה בזכות שער בודד של ירדן כהן מהנקודה הלבנה בדקה השביעית וסיבכה אותה עוד יותר, כשהיא נותרת הקבוצה היחידה שעדיין ללא ניצחון ליגה. עוד במקביל, הפועל נוף הגליל והפועל פתח תקווה סיימו את המפגש ביניהן בתיקו 2-2 והפועל בני לוד רכבת ספגה תבוסה נוספת, הפעם מהפועל עכו, שניצחה אותה בתוצאה 3-0.

אתמול כאמור, שלושה משחקים פתחו את המחזור הזה, כשבמוקד מכבי פתח תקווה אירחה באצטדיון המושבה את הפועל ניר רמת השרון. בתום משחק קיצבי, נהדר ומלא מהפכים, הצליחה מוליכת הטבלה לרשום ניצחון נוסף, בתוצאה 3-4 ולשמור על מקומה בפיסגה. במקביל, הפועל קטמון השלימה ניצחון חמישי ברציפות והיא כעת צמודה לאום אל פאחם במקום השני/ במשחק השלישי, הפועל ראשון לציון הפסידה בביתה 3-2 לבית"ר תל אביב בת ים ואיבדה את המקום השני, כשכעת גם היא, גם קטמון וגם אום אל פאחם עם מאזן נקודות זהה והפרש שערים בלבד מפריד ביניהן.

תמונה: מחלקת המדיה של הפועל אום אל פאחם

הוסיפו תגובה