מכבי פ"ת ניצחה ונותרה בפיסגה

המלאבסים גברו על לוד, היריבה העירונית חזרה מפיגור של שני שערים וניצחון לקטמון מול עפולה

היום נפתח המחזור השביעי בליגה הלאומית עם חמישה משחקים אשר נערכו במקביל. במוקד, המוליכה מכבי פתח תקווה רצתה לשמור על מקומה בפיסגה, כשאירחה באצטדיון המושבה את הפועל בני לוד רכבת. כבר לאחר 15 דקות של משחק, המארחים עלו ליתרון, כשדור חוגי הגיע טוב אל כדור שהוכנס לתוך הרחבה ושלח אותו פנימה. שמונה דקות לסיום המחצית הראשונה, חוגי כבש שוב והשלים צמד. בדקה ה-59 עידן אדהנני הוסיף שער משלו וחתם את הניצחון של המלאבסים, כאשר גם שער מצמק של בן בן יאיר מהנקודה הלבנה בדקה ה-69 לא הספיק לאורחים.

עוד באותה השעה, הקבוצה השניה מהעיר פתח תקווה, הפועל, התארחה אצל מ.ס. כפר קאסם. המשחק לא התחיל טוב מבחינתם של האורחים, כשבדקה ה-25 גיא סאלם העלה את המקומיים ליתרון. בדקה ה-63 ירדן כהן הכפיל את היתרון שלהם והיה נדמה שהפתח תקוואים עומדים לצאת ללא נקודות מהמפגש הזה, אלא שאז הגיע עומר בוארון ועם צמד שערים תוך דקה אחת בלבד, בדקות ה-70 וה-71, איזן את התוצאה וקבע חלוקת נקודות בין הקבוצות.

במשחק נוסף, הפועל קטמון ירושלים אירחה את הפועל עפולה. שלוש דקות בלבד מהפתיחה, וויליאם אגאדה המצוין העלה את האדומים ליתרון. בדקה ה-66 אבי מלכה כבש לשער קבוצתו שער עצמי ואיזן את התוצאה, אלא שבדקה ה-89 רועי פדידה כבש שער ניצחון דרמטי והעניק ניצחון שלישי ברציפות לירושלמיים. בזכות הניצחון, הקבוצה מהבירה עלתה, לפחות זמנית, למקום השלישי על חשבונה של הפועל ראשון לציון. בשני המשחקים הנוספים ששוחקו במקביל, הפועל עכו סיימה בתיקו ביתי מול בית"ר תל אביב בת ים והפועל נוף הגליל גברה על הפועל רמת גן אסי.

צילומים: מחלקות המדיה של מכבי פתח תקווה והפועל קטמון ירושלים

הוסיפו תגובה