בשבת – שיחזור של גמר גביע הטוטו

בית"ר תרצה לרשום מול הקהל הביתי ניצחון שני השבוע על האלופה. ב"ש תנסה להיצמד

המחזור החמישי בליגת הבורסה לניירות ערך יצא לדרך ביום רביעי, כאשר בשני המפגשים שפתחו אותו מכבי חיפה הביסה את מכבי נתניה בתוצאה 0-3 ומוקדם יותר באותו הערב הפועל כפר סבא וסקציה נס ציונה נפרדו בתיקו 1-1. מחר (שבת) המחזור יושלם עם חמישה משחקים נוספים. הראשון מביניהם, יפגיש את הפועל חדרה והפועל קריית שמונה באצטדיון נתניה. המארחים נמצאים בכושר נהדר, לאחר שרשמו שני נצחונות רצופים, כולל אחד מרשים במשחק החוץ שלהם בחיפה במחזור האחרון והם ינסו להמשיך את הרצף הזה. מנגד, המצב של הצפוניים לא טוב, כאשר הם מסתכלים על כל הליגה מלמטה וסופרים כבר ארבעה הפסדים בארבעה משחקים. מסאי דגו והשחקנים שלו יודעים שהם חייבים להשיג במשחק הזה את הנקודות הראשונות שלהם העונה.

כשעה לאחר פתיחת המשחק בנתניה, יחל גם המפגש בין מ.ס. אשדוד להפועל חיפה באצטדיון הי"א. המארחים עדיין בלתי מנוצחים העונה, הם מציגים יכולת מרשימה למדי והם יקוו גם להישאר כאלה אחרי המשחק הזה. האורחים לעומת זאת, ספגו הפסד ביתי במחזור האחרון, במשחק בו רצו לצאת עם שלוש נקודות וזה מנע מהם הזדמנות להיצמד לראש הטבלה. כעת, חיים סילבס והשחקנים שלו ינסו לחזור למסלול הנצחונות ובכך להמשיך להשתייך לחלק העליון.

בשעה 19:30 יצא לדרך גם המפגש בין הפועל תל אביב לבני יהודה תל אביב באצטדיון בלומפילד המחודש. שתי הקבוצות חזרו העונה אל המגרש הביתי שלהן, אך יש הבדל משמעותי ביניהן: בעוד האדומים לא הצליחו לרשום ניצחון ראשון בו, הכתומים עשו זאת כבר במחזור הפתיחה. כעת, השחקנים של ניסו אביטן לא רק שיחפשו את ניצחון הבכורה בבית הותיק, אלא גם בעונה בכלל. זאת על מנת לברוח מהחלק התחתון של הטבלה. האורחים לעומת זאת, נותרו מהקבוצות הבודדות שלא ירדו עדיין מופסדות ממשחק ויוסי אבוקסיס ירצה לשמור על מאזנו כזה.

ב-20:30 יחלו שני המשחקים האחרונים לערב זה ולמחזור כולו. במוקד, המשחק המרכזי בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב באצטדיון טדי. רק בשבוע החולף השתיים כבר הספיקו לשחק אחת מול השניה, בגמר גביע הטוטו, והצהובים מהבירה יצאו כשידם על העליונה, בדרך לחזור הביתה עם תואר ראשון לאחר עשור. רוני לוי ינסה לאסוף את השחקנים שלו ולהוציא תוצאה טובה במפגש החוזר הזה עם האלופה. הצהובים-כחולים מנגד, ירצו באופן טבעי לחזור למה שהם מאוד התרגלו אליו בתקופה האחרונה – לנצח. השחקנים של ולדימיר איביץ' יודעים שהם חייבים שלוש נקודות במפגש הזה, על מנת לעבור את מכבי חיפה ולטפס בחזרה אל הפסגה.

במקביל, הפועל באר שבע תארח את הפועל רעננה באצטדיון טוטו טרנר. ביום שני האחרון הדרומיים ניצחו בביתם את הפועל ת"א ונצמדו לחלק העליון של הטבלה. כעת, הם ירצו לרשום ניצחון בית שלישי העונה ובכך להישאר מושלמים בטרנר, על מנת להמשיך להצהיר כוונות בכל הקשור לצמרת. האורחים מנגד, הצליחו לצאת רק פעם אחת העונה עם שלוש נקודות ממשחק והם יודעים שאם הם לא יתחילו לצבור אותן בקצב טוב יותר כבר מעכשיו – הם עלולים להסתבך ולמצוא את עצמם לוקחים חלק במאבקי התחתית בהמשך העונה.

הוסיפו תגובה