ראשל"צ נותרה בפיסגה

הכתומים חזרו עם ניצחון חוץ מול נוף הגליל והמשיכו את הדהירה שלהם, מכבי פ"ת חגגה ונשארה צמודה

המחזור החמישי בליגה הלאומית יצא לדרך עם חמישה משחקים אשר נערכו במקביל. מוליכת הטבלה, הפועל ראשון לציון, רצתה לשמור על מקומה כשיצאה למפגש חוץ קשה מול הפועל נוף הגליל. בדקה ה-55 בארי אבובקר ביצע עבירה שהובילה את שופט המשחק לשלוף לעברו את הכרטיס האדום והמארחים נותרו בעשרה שחקנים. בדקה ה-70 הכתומים ניצלו את היתרון המספרי, גיל יצחק בעט כדור שנהדף על ידי השוער ומיקו ממן היה שם כדי לבעוט את הריבאונד פנימה מקרוב. התוצאה נשמרה עד לסיום, האורחים רשמו ניצחון נוסף ושמרו על המקום הראשון.

במקביל, מכבי פתח תקווה אירחה באצטדיון המושבה את בית"ר תל אביב בת ים. החגיגה של המלאבסים החלה בדקה ה-49: כדור רוחב שהוכנס לרחבה נבעט על ידי לידור כהן מקרוב, השוער הדף ותאי בריבו היה במקום כדי לבעוט בנגיעה פנימה את הכדור החוזר. לא חלפו יותר משלוש דקות ולידור כהן הכפיל את היתרון, כשנגח פנימה כדור קרן שהוגבה לכיוונו. בדקה ה-64 בריבו השלים צמד, כשסיים מהלך אישי נהדר של ליאל עבדה, ובכך חתם גם את תוצאת המשחק. בזכות הניצחון, המארחים נותרו צמודים לראשל"צ בראש הטבלה.

עוד באותה השעה, בני סכנין יצאה למשחק חוץ מול הפועל עכו. לא חלפו חמש דקות משריקת הפתיחה ומתפרצת מהירה של המארחים הסתיימה בשער יתרון של רז טוויזר. שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה, מוטי מלכה הצליח להחזיר את האורחים למשחק עם שער יפה משלו, אך שתי דקות לסיום התשעים, עזת חלאילה קבע ניצחון של עכו עם שער דרמטי בתום התקפה מתפרצת טובה. זהו ההפסד השני בחמישה משחקים לסכנין.

יתר התוצאות לפניכם:

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של הפועל ראשון לציון

הוסיפו תגובה