בית"ר-הפועל חיפה במשחק המרכזי

ליגת הבורסה לניירות ערך תחזור מפגרת הנבחרות אל המחזור השלישי של העונה

מחר (שבת) יצא לדרך המחזור השלישי בליגת הבורסה לניירות ערך, לאחר שזו חזרה מפגרת הנבחרות שהייתה בשבוע החולף. ארבעה משחקים יתקיימו בשבת, שניים נוספים בראשון ובשני המחזור יחתם עם המשחק המרכזי. במפגש שיפתח אותו, מכבי חיפה תארח באצטדיון סמי עופר את הפועל קריית שמונה. ניקיטה רוקאביצה הוא השחקן שבעט הכי הרבה למסגרת עד כה מבין כל שחקני הליגה והוא ינסה להמשיך לאיים גם במפגש הביתי הזה, על מנת להעניק לירוקים את ניצחון הליגה השני שלהם. מנגד, האורחים הם הקבוצה עם הכי הרבה ספיגות בשני המחזורים הראשונים של העונה והם יקוו לעצור את התקפת המארחים כדי לשנות את הנתון הזה.

בשעה 19:00 שני מפגשים נוספים יחלו. באחד מהם, הפועל תל אביב תארח באצטדיון בלומפילד את סקציה נס ציונה. במשחק החזרה שלהם אל האצטדיון המחודש, לא הצליחו האדומים לנצח וגם לא לכבוש. כעת, כשהם חוזרים אליו בפעם השניה, ינסו השחקנים של ניסו אביטן לשים את הכדור ברשת וגם לקחת שלוש נקודות בפעם הראשונה העונה. הכתומים מנגד, יחפשו את השער הראשון שלהם בליגת הבורסה לניירות ערך, אליה חזרו לאחר 51 שנה ועדיין לא הצליחו להשיג נקודות ראשונות.

במקביל למשחק בבלומפילד, הפועל חדרה תארח את הפועל רעננה באצטדיון נתניה. שחקני המארחת פתחו את העונה בצורה לא טובה, כשהם לא מדויקים במסירות שלהם ולא מאיימים הרבה על השער. כתוצאה מכך, הם מוצאים את עצמם בחלק התחתון של הטבלה לאחר שני מחזורים ויודעים שהם יהיו חייבים לקחת את שלוש הנקודות במשחק הביתי הזה אם הם רוצים להימנע מלהתמקם דרך קבע באיזור הזה. מן העבר השני, האורחת דווקא פתחה את העונה טוב ולאחר שבמחזור הפתיחה הציגה יכולת טובה אך ירדה כמפסידה, במשחק השני שלה היא תירגמה את היכולת גם לניצחון ולנקודות ראשונות. השחקנים של מנחם קורצקי ינסו להשיג ניצחון נוסף ובכך להתחיל לייצר רצף חיובי ומומנטום.

במפגש שינעל את משחקי השבת, הפועל כפר סבא תארח באצטדיון המושבה את האלופה מכבי תל אביב. הירוקים הציגו יכולת מרשימה במשחק החוץ שלהם בק"ש במחזור הקודם, כשמעל כולם בלט השחקן שאיים לשער עד כה יותר מכל שחקני הליגה – עומר פדידה. הקפטן ינסה שוב להוביל את הקבוצה שלו לתוצאה טובה, אך המשימה שלו לא צפויה להיות פשוטה, מכיוון מי שתתייצב מולו ומול החברים שלו זו האלופה, שעדיין לא הפסידה ויותר מכך, עדיין לא ספגה. אחרי התיקו שעשו במשחק האחרון שלהם, הצהובים ינסו לחזור לנצח ולהתבסס בצמרת הטבלה.

ביום ראשון כאמור, יתקיימו שני משחקים נוספים. במוקדם מביניהם, בני יהודה תל אביב תארח את מכבי נתניה באצטדיון בלומפילד בשעה 19:00. לשתי הקבוצות מספר נקודות זהה ושתיהן פתחו את העונה בצורה טובה סך הכל, עם ניצחון ותיקו. הכתומים יחפשו להישאר מושלמים באצטדיון התל אביבי שנפתח מחדש, אחרי שגברו במשחק הבכורה שלהם בו על הפועל ק"ש וינסו לקחת שלוש נקודות נוספות כדי לייצר מומנטום חיובי. הצהובים מנגד, הצליחו לשמור על רשת נקיה עד כה והם ירצו להמשיך לשמור עליה כך. אחרי שעשו תיקון לאופן שבו פתחו את העונה הקודמת, ינסו השחקנים של סלובודאן דראפיץ' להשיג ניצחון שני ברציפות ולהגדיר את פתיחת העונה הזאת כמוצלחת.

בשעה 20:15 יחל משחק נוסף ובו מ.ס. אשדוד תארח באצטדיון הי"א את הפועל באר שבע. אם תנצח, תרשום המארחת את פתיחת העונה הטובה ביותר שלהם מאז עונת 12/13. אחרי עונה לא פשוטה, נראה שהפעם האדומים מעיר הנמל הצליחו להתחבר טוב יותר והם מציגים כדורגל חיובי. כעת, הם ינסו לתרגם אותו לתוצאה טובה מול האדומים מהנגב, שבינתיים מובילים את הטבלה אחרי שני מחזורים. ההגנה של האורחת עדיין לא הוציאה כדור מהרשת וברק בכר יקווה שהשחקנים שלו יצליחו לשמור על שער נקי גם לאחר המשחק הזה.

ביום שני ינעל המחזור עם המשחק המרכזי בין בית"ר ירושלים להפועל חיפה באצטדיון טדי בשעה 20:15. הצהובים מהבירה פתחו לא טוב את העונה, כשבמאזנם כרגע נקודה אחת בלבד מתוך שש אפשריות. במשחק הבית הראשון שלהם הם לא הצליחו למצוא את הרשת והם יקוו, בעזרת הדחיפה של הקהל הצהוב, לעשות זאת הפעם. מולם יתייצבו האדומים מהכרמל, שפתחו בצורה טובה יותר עם ניצחון ותיקו. למרות זאת, החיפאים הצליחו לנצח את הירושלמיים פעם אחת בלבד בעשרה המפגשים האחרונים ביניהם. מעבר לכך, בעונה הקודמת הקבוצות לא הצליחו למצוא הכרעה במשחקים שלהן ביחד, כששלושתם הסתיימו בתוצאת תיקו. 

הוסיפו תגובה