לוד הביסה את עפולה

מחזור 2 בלאומית: שערים רבים במשחקי חמישי, ביניהם אחד נפלא של כליבאת

המחזור השני בליגה הלאומית נפתח עם חמישה משחקים אשר נערכו במקביל. במוקד, הפועל ראשון לציון אירחה את מכבי פתח תקווה. בדקה ה-71 דודי טוויטו הגביה כדור חופשי לתוך הרחבה ועידן אדהנני התמקם טוב כדי לנגוח אותו פנימה ולהעלות את המלאבסים ליתרון. לצערם, הם לא הצליחו לשמור עליו, מכיוון שבדקה ה-81 מוחמד כליבאת שלח כדור חופשי פשוט נפלא היישר לרשת שערו של יוסי גינזבורג וקבע שוויון, שנשמר עד לסיום.

במפגש נוסף, הפועל בני לוד רכבת אירחה את הפועל עפולה. חסן אבו זייד היה הראשון לכבוש עבור המארחים. זה קרה בדקה השמינית, בה הוא דייק מהנקודה הלבנה, לאחר שנשרק פנדל לזכות קבוצתו. בדקה ה-58 מורד אבו ענזה הכפיל את התוצאה, כשהשתלט על כדור באגף שמאל ובעט אותו לפינה הרחוקה. אקורד הסיום בחגיגה של לוד היה שייך לעבדול נג'יב, שבתוך תוספת הזמן של המשחק הוסיף אחד משלו וחתם את הניצחון של המארחים.

הפועל נוף הגליל אירחה את מ.ס. כפר קאסם באצטדיון בקריית שמונה. כבר לאחר עשר דקות של משחק, תומר סוויסה כבש מקרוב והעלה את המארחים ליתרון. דקה לפני סיום המחצית הראשונה, סמאח מרעב כבש לזכות האורחים והחזיר אותם למשחק. שוויון. בדקה ה-90 מור פדידה קבע מהפך עם שער בנגיחה והיה נדמה שהעולה החדשה בדרך לניצחון בכורה בליגה הלאומית, אך עמוק בתוך תוספת הזמן ראובן גל הרס להם את התכניות וקבע חלוקת נקודות עם שער משלו.

בשני המפגשים הנוספים, משחק רב באירועים ושערים בין הפועל עכו למכבי אחי נצרת הסתיים בתיקו והפועל עירוני אשקלון ניצחה בחוץ בצורה משכנעת את בית"ר תל אביב בת ים.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל בני לוד רכבת

הוסיפו תגובה