סכנין-קטמון בשני

המחזור השני של הליגה הלאומית יצא מחר לדרך: ראשל"צ מול מכבי פ"ת, הפועל פ"ת נגד רמה"ש

מחר (חמישי) יצא לדרך המחזור השני בליגה הלאומית עם חמישה מפגשים אשר יערכו במקביל והוא יושלם ביום שני עם שלושה נוספים. במוקד משחקי חמישי, הפועל ראשון לציון תארח את מכבי פתח תקווה באצטדיון הברפלד. הכתומים מעיר היין הרשימו במחזור הפתיחה וחזרו מאצטדיון טדי עם ניצחון חוץ יקר ושלוש נקודות ראשונות. כעת, הם ירצו להמשיך באותו קו ולייצר מומנטום כדי לנסות לקבע את מעמדם כקבוצת צמרת. מנגד, המלאבסים עשו מהפך יוצא מן הכלל בשבוע שעבר והם יגיעו למשחק הזה מעודדים עם מטרה אחת – לרשום ניצחון שני רצוף.

עוד באותה השעה, הפועל נוף הגליל תארח את מ.ס. כפר קאסם באצטדיון קריית שמונה. המארחים שמטו יתרון של שני שערים במשחקם הראשון לעונה וחזרו הביתה ללא נקודות. אחרי שהיו מועמדים לעליית ליגה עד הרגע האחרון בעונה שעברה, הם ינסו לרשום את נצחונם הראשון לעונה זו, על מנת להגיע לשם גם הפעם ולא לאבד גובה כבר בהתחלה. האורחים, שעלו מליגה א', ירצו להשיג נקודות ראשונות בלאומית לאחר שסיימו בתיקו מאופס במשחקם הביתי בשבוע שעבר. במשחקים הנוספים שיתקיימו באותו הערב הפועל עכו תארח את מכבי אחי נצרת, בית"ר תל אביב בת ים תארח את הפועל עירוני אשקלון והפועל בני לוד רכבת תארח את הפועל עפולה.

בשני, בני סכנין תארח את הפועל קטמון ירושלים. המארחים חוו משחק סוער במחזור הפתיחה, בסיומו יצאו עם ניצחון מתוק. כעת, הם ינסו לעשות לעצמם את החיים קלים יותר מול הקהל הביתי ולחבר ניצחון שני ברציפות. האדומים מהבירה לעומת זאת, ספגו הפסד מול האוהדים שלהם בטדי ויקוו לחזור הפעם עם שלוש נקודות, דווקא ממשחק החוץ הקשה הזה.

במקביל, הפועל פתח תקווה תארח את הפועל ניר רמת השרון באצטדיון המושבה. המארחים איבדו יתרון במשחקם הקודם וחזרו הביתה ממשחק החוץ שלהם עם נקודה אחת בלבד. הפעם, מול הקהל הביתי הדוחף שלהם, הם ירצו להשיג את שלוש הנקודות ולהתחיל להתבסס בצמרת הטבלה. האורחים מצידם, יחפשו גם הם את ניצחון הבכורה לעונה. במשחק השלישי שיתקיים ביום שני, הפועל רמת גן אסי תארח את הפועל אום אל פאחם.

כל הפרטים על משחקי המחזור:

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל קטמון ירושלים

הוסיפו תגובה