גביע הטוטו

מכבי חיפה סיימה במקום השביעי

הירוקים גברו בחוץ על נתניה. נצחונות גם לרעננה וחדרה, שגברה על נס ציונה בפנדלים

משחקי הדירוג בגביע הטוטו של ליגת הבורסה לניירות ערך יצאו לדרך עם שלושה מפגשים. במוקד, מכבי נתניה אירחה את מכבי חיפה לקרב על המקום השביעי במפעל. הירוקים פתחו טוב יותר את המשחק ובדקה ה-20 באו על שכרם כשניקיטה רוקאביצה שלח פנימה כדור חזק ומדויק, לאחר שדולב חזיזה פרץ נהדר באגף ימין והעביר לו כדור רוחב טוב. במחצית השנייה הצהובים התעוררו והחלו לצאת קדימה, בדקה ה-84 גבי קניקובסקי הצליח להחזיר אותם למשחק, אחרי שחתך מאגף ימין למרכז ושלח כדור נפלא לרשת של גיא חיימוב. המארחים כבר חשבו שהצליחו לחזור למשחק ובזמן שעלו לחצי המגרש של האורחים במטרה להשלים מהפך, מתפרצת של החיפאים הסתיימה בשער ניצחון דרמטי של רז מאיר על סף שריקת הסיום.

במשחק נוסף, סקציה נס ציונה והפועל חדרה נפגשו באצטדיון המושבה במטרה להשיג את המקום תשיעי. שתי הקבוצות לא השכילו לכבוש במהלך 90 הדקות וסיימו אותן בתיקו מאופס. השחקנים ניגשו לדו קרב בעיטות הכרעה מ-11 מטר ולאחר קרב פנדלים עיקש, האדומים יצאו כשידם על העליונה עם 9-8 בסיום.

במפגש השלישי, שקבע מי תסיים במקום ה-11, הפועל רעננה אירחה את הפועל חיפה. במחצית הראשונה שתיהן לא מצאו את הרשת וירדו להפסקה בתוצאה מאופסת. בחלק השני של המשחק, השופט שרק לפנדל לזכות המארחים בדקה ה-77 ועדי נמני ניצל אותו כדי להעלות אותם ליתרון. התוצאה נשמרה עד לסיום והרענניים יצאו כמנצחים.

צילום: ברני ארדוב, מחלקת המדיה של מכבי נתניה

הוסיפו תגובה