פרסום מועדי המחזור הראשון בליגת הבורסה לניירות ערך

מחזור הפתיחה כבר כאן, וגם: הבהרה לגבי אצטדיון בלומפילד והודעה על הקדמת שעות המשחקים והתאמתן להגעת משפחות וילדים

מועדי המחזור הראשון במסגרת ליגת הבורסה לניירות ערך לפניכם.

 

הבהרה בקשר לשיבוץ משחקי הפועל ת"א ובני יהודה ת"א:

מנהלת הליגות עומדת בקשר רציף עם עיריית תל אביב, הנהלת אצטדיון בלומפילד, הרשויות נותנות האישורים השונים והקבוצות התל אביביות. נכון למועד הפצת שיבוץ המשחקים, אצטדיון בלומפילד טרם קיבל את האישורים המתאימים מכלל הגורמים לרבות אישור משטרת ישראל והפקת רישיון העסק. בהתאם לכך, נכון למועד זה, לא ניתן לשבץ משחקים באצטדיון זה ומשחקי קבוצות העיר תל אביב שובצו באצטדיונים החלופיים השונים.

יחד עם זאת, שיבוץ המשחקים נעשה בהתאם לבקשת עיריית תל אביב והנהלת אצטדיון בלומפילד תוך מטרה לאפשר את קיום שני המשחקים באצטדיון בלומפילד. ככל שיסתיימו

כלל העבודות ויתקבלו האישורים הנדרשים על ידי כלל הגורמים בזמן סביר אשר יאפשר את קיום המשחק באצטדיון (לרבות אישורי משטרת ישראל, אישורי הבטיחות, סיום הכנת תשתיות השידור, הכנת הקבוצות המשחקות וזמן סביר אשר יאפשר את היערכות הגעת הקהל) ישובצו המשחקים באצטדיון בלומפילד בהתאם.

המשך פרסום שיבוץ המשחקים:

שיבוץ משחקי המחזור השני ישלח במהלך השבוע הבא בהתאם למגבלות שבוע הנבחרות אשר יחול בסמוך.

שיבוץ משחקי מחזורים נוספים של סיבוב המשחקים הראשון (מעבר למחזור השני) ישלח לאחר סיום השתתפות נציגות ישראל במוקדמות הליגה האירופית והגרלת שלב הבתים (בהתאם להעפלת הקבוצות לשלב זה)

הקדמת שעות המשחקים והתאמתן להגעת משפחות וילדים

מנהלת הליגות ממשיכה להנגיש את משחקי הכדורגל למשפחות: תקדים את שעות המשחקים בכדי להתאים אותם גם לילדים.

השנה, מתוך כוונה למלא את היציעים באוהדים צעירים, יוקדמו שעות המשחקים ויותאמו להגעת משפחות עם ילדים, זאת במסגרת התוכנית #המשפחה_עולה_למגרש, להבאת משפחות עם ילדים למגרשי הכדורגל. המשחק המרכזי של המחזור שמשוחק ביום חול (בדרך כלל יום שני), אשר נפתח עד כה בשעה 21:00, יוקדם ויפתח בדרך כלל בשעה 20:15. גם המשחקים שישובצו בימי ראשון יפתחו בדרך כלל עד לשעה 20:15. באשר למשחקים המיועדים בסמוך למעבר לשעון החורף (ובהתאם למזג האוויר), יוקדמו שעות פתיחת המשחקים אשר יחלו החל מהשעה 15:00 והמשחק המרכזי של ימי שבת אשר נפתח עד כה בשעה 20:30 יפתח כבר בשעה 19:50.

מהלך זה, במקביל להקמת אצטדיונים ברמה אירופאית והתאמת היציעים למשפחות, נעשה במטרה להביא עוד קהל צעיר ומשפחות למגרשים, כזה שהיה נמנע מלהגיע בשל ההגעה חזרה הביתה סמוך לחצות ואף מעבר לכך כאשר למחרת מחכה לילדים בית הספר. 

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות: "מאז כניסתי לתפקיד אני פועל במרץ על מנת לייצר אווירה משפחתית שתזמין את הדור הבא של אוהדי הכדורגל לאצטדיונים. לצד מהפכת המתקנים, היה צורך מובהק לאפשר לילדים ליהנות מחוויית הכדורגל בשעות בהן הם עדיין ערים. משחקים בשעות מאוחרות היו מונעים מאוהדים אלה מלהגיע ולצפות במשחקים וזאת משום שהם צריכים לקום למחרת לבתי הספר, לצבא ולעבודה. ההתאמה של לוח המשחקים, באופן כזה שיתאים גם לקהל הצעיר, היא חלק חשוב ביצירת אווירה שמזמינה משפחות למגרשים של ליגת הבורסה לניירות ערך".

הוסיפו תגובה