מנהלת הליגות חתמה על הסכם עם InStat

המנהלת חתמה היום על הסכם שיתוף פעולה מקיף, לתקופה של 5 שנים, עם ספקית הסטטיסטיקה והטכנולוגיה הבינלאומית

חברת InStat היא מובילה עולמית באיסוף נתוני ספורט וטכנולוגיה ובין לקוחותיה ניתן למצוא את אלופת העולם נבחרת צרפת, נבחרת ברזיל, ברצלונה, ריאל מדריד, באיירן מינכן, צ'לסי, פאריס סן ז'רמן ועוד. ההסכם החדש מרחיב את שיתוף הפעולה אשר התקיים בשנים האחרונות בין המנהלת ל-InStat, כאשר כעת תסופק, בזמן אמת, סטטיסטיקה רחבה ממשחקי ליגת העל במהלך שידורי המשחקים. כך יוכלו הצופים ליהנות ממידע נרחב בסטנדרטים הגבוהים ביותר (Deep Data) בזמן אמת, מידע כגון אחוזי הצלחה במסירות, תיקולים, קרבות אוויר, מסירות מפתח, איבודי כדור ועוד.

השדרוג לא מסתכם רק באיכות הצפייה, המידע הסטטיסטי יוזרם בזמן אמת לצוותים הטכניים של מועדוני הכדורגל, אשר יוכלו להגיב לנתונים ולנתח אותם בזמן אמת, זאת על מנת לקדם הכדורגל הישראלי ולהשביח את עבודת האנליטיקה. הנתונים יונגשו גם לאוהדים, באמצעות "איזור משחק" באפליקציה ייעודית אותה תשיק המנהלת ובה יוצגו כלל הנתונים הנאספים בזמן אמת לקהל הצופים.

בנוסף, ולראשונה בתולדות הליגה הלאומית, תאסוף חברת InStat נתוני עומק גם מליגת המשנה, מתוך רצון לשפר את הליגה ולחשוף אותה למגלי כשרונות ולקהל הרחב.

במעמד החתימה נכחו יו"ר מנהלת הליגות מר ארז כלפון ונציג החברה, מר חגי אורון, אשר התייחסו לחתימה:

ארז כלפון: "אנו שמחים להרחיב את שיתוף הפעולה הפורה עם חברת InStat ובכך להרחיב את הסטטיסטיקה המונגשת לציבור אוהדי הכדורגל בישראל. זהו עוד נדבך של הנגשת מידע לחובבי הענף, שמסייע לשיח המבוסס על נתונים ולא על תחושות, הן לפרשנים שבאולפנים והן לאוהדים שבבית. אנו שמחים להמשיך את מהפכת הסטטיסטיקה ולהרחיבה בפעם הראשונה גם לליגה הלאומית אשר חשיבותה לקידום הכדורגל הישראלי וטיפוח השחקנים הצעירים עצומה. אני בטוח כי הנתונים שרובם יונגשו לראשונה בזמן אמת, יהוו בשורה של ממש ויקדמו לא רק את הנאת ציבור אוהדי הכדורגל בישראל אלא גם את מקצועיות ענף הכדורגל"

חגי אורון: "חברת InStat מודה לארז כלפון ולמנהלת הליגות לכדורגל על הבעת האמון והרחבת שיתוף הפעולה. בכדורגל המודרני הסטטיסטיקה משחקת תפקיד משמעותי ואנו שמחים להיות שותפים פעילים בתהליך אותו עובר הכדורגל הישראלי. אין לי ספק שהן הצופים בבית והן מועדוני הכדורגל הישראלים ירוויחו משיתוף הפעולה ומקידום הכדורגל הישראלי באמצעות הנתונים אשר יסופקו על ידי חברת InStat".

הוסיפו תגובה