משחק הנפת הצלחה של האלופה

מכבי ת"א תארח מחר את נתניה למשחק שבסיומו יתקיים טקס האליפות של הצהובים-כחולים. קרבות תחתית מכריעים בראשון

המחזור ה-34 בפלייאוף העליון והאחרון לעונה (33) בתחתון יצאו לדרך מחר (שבת). המשחק המרכזי יחל ראשון מבין כולם ובו מכבי תל אביב תארח את מכבי נתניה. האלופה תחפש לחזור לנצח, לאחר שבשבוע האחרון היא ספגה את הפסד הבכורה שלה העונה בליגה והשחקנים של איביץ' לא ירצו למעוד שוב, בטח לא במשחק בו הם יניפו בסופו את צלחת האליפות לראשונה לאחר שלוש שנים. מנגד, היהלומים לא צפויים לעשות להם חיים קלים, שכן הם גם מעוניינים להישאר במקום שמוביל לאירופה וגם בעוד מספר ימים יתמודדו בגמר גביע המדינה והם יודעים שמדובר בהכנה אחרונה לפני המשחק החשוב הזה.

פחות או יותר עם סיום המשחק באצטדיון נתניה, יחל המפגש בין בני יהודה תל אביב להפועל באר שבע, גם כן במסגרת הפלייאוף העליון. בין השתיים מפרידות נקודה אחת בלבד, לטובת האורחים, ושתיהן כרגע מחוץ לאיזור שמוביל לאירופה. כעת, כשנותרו שלושה משחקים בלבד עד לסיום העונה, כל אחת מהן יודעת שזו כנראה ההזדמנות האחרונה להישאר במאבק על הכרטיס לשם ומי שתצא בלי הנקודות מהמשחק ביניהן, ככל הנראה תמצא את עצמה סופית בחוץ.

במפגש שינעל את יום המשחקים, הפועל רעננה תארח את בית"ר ירושלים. שתי הקבוצות כבר הבטיחו סופית את מקומן בעונה הבאה בליגת ג'פניקה ולא לוקחות חלק במאבקי הירידה שיתקיימו במחזור הסיום של הפלייאוף התחתון. עם זאת, נקודה בלבד לטובת הבית"רים מפרידה ביניהן והאדומים ינסו לגבור עליהם במפגש ביניהן כדי לחלוף על פניהם ואולי אפילו לסיים במקום הגבוה ביותר של החלק התחתון כדי לחתום את העונה עם טעם טוב.

בראשון, יתקיימו במקביל כל יתר משחקי הפלייאוף התחתון, במסגרת קרבות התחתית המכריעים לגבי זהות היורדת השנייה, אשר תצטרף אל בני סכנין בדרך לליגה הלאומית. מי שנמצאת כרגע במקום אשר מוביל לשם זו מ.ס.ע אשדוד, שתארח את הפועל חיפה באצטדיון הי"א. הדרומיים נמצאים במומנטום טוב והצליחו לשמור את עצמם בחיים עד מחזור הסיום, בזכות שני נצחונות רצופים והם ינסו לרשום את השלישי במטרה אולי, יחד עם מעידה של אחת הקבוצות שמעליהם, להצליח להישאר בליגה ברגע האחרון. הפועל קריית שמונה לעומת זאת, תלויה אך ורק בעצמה. הצפוניים, שממוקמים נקודה אחת בלבד מעל אשדוד, יודעים שאם ינצחו את משחק החוץ שלהם מול היורדת הראשונה ללאומית, בני סכנין, הם יבטיחו את ההישארות. קבוצה נוספת אשר תלויה בעצמה היא מכבי פתח תקווה, שתארח באצטדיון המושבה את הפועל תל אביב, בידיעה שגם לה ניצחון יספיק כדי להישאר עונה נוספת בליגת ג'פניקה. דרמה גדולה במחזור הסיום של התחתית.

 

ביום שני ינעל גם המחזור ה-34 של הפלייאוף העליון, עם המשחק בין הפועל חדרה למכבי חיפה באצטדיון נתניה. את הניצחון היחיד שלהם בפלייאוף העליון, עשו האדומים מול הירוקים מהכרמל והם ינצחו לשחזר את זה גם במשחק הזה, כדי לשבור רצף של ארבעה הפסדים. האורחים מנגד, מעוניינים לשמור על המקום השני בו הם נמצאים כעת, בדרך להבטיח את מקומם במוקדמות הליגה האירופית. כאשר שלוש קבוצות דולקות מאחוריהם, הם יודעים שניצחון במשחק הזה עשוי להבטיח כמעט סופית את הכרטיס לשם ולהשאיר להן את המאבק על האחד הנוסף.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי נתניה

הוסיפו תגובה