איכסל ירדה חזרה לליגה א'

הקבוצה שעלתה בעונה שעברה ללאומית, הפסידה לאחי נצרת ונשרה סופית. פ"ת סיבכה את מרמורק

המחזור ה-35 בליגה הלאומית נחתם עם ארבעת משחקי הפלייאוף התחתון אשר שוחקו במקביל. במוקד, הפועל פתח תקווה אירחה באצטדיון המושבה את הפועל מרמורק רחובות. כבר לאחר שלוש דקות של משחק, אמאדו סוקונה עלה גבוה לנגיחה והעלה את המלאבסים ליתרון. שבע דקות נוספות חלפו והם הכפילו את היתרון, הפעם היה זה שגיא דרור, שסיים מתפרצת מהירה של קבוצתו. שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה, גל לוי בעט ממחוץ לרחבה, כבש וסגר את הסיפור. פ"ת הצליחה לעשות צעד משמעותי אל עבר ההישארות וסיבכה את הרחובותיים מתחת לקו האדום.

עוד באותה השעה, הפועל איכסל עמאד אירחה את מכבי אחי נצרת באצטדיון עילוט. על סף הירידה למחצית, עלי כנאנה השתלט על כדור בתוך הרחבה, בעט טוב פנימה והעלה את האורחים ליתרון. חמש דקות בלבד לאחר מכן המארחים הצליחו לחזור למשחק – מתפרצת של ארבע על אחד הסתיימה אצל מוחמד בדארנה, שעבר את מהדי זועבי וגילגל פנימה. לצערה של נועלת הטבלה, הירוקים באו נחושים יותר ועם שערים של עלאא בכר בדקה ה-74 ושל אלון בוזורגי בדקה ה-87, הצליחו לקחת את שלוש הנקודות ולהעניק לעצמם סופית עונה נוספת בלאומית. איכסל לעומת זאת, תחזור לליגה א' לאחר עונה אחת בלבד.

הפועל ראשון לציון ניצחה את הפועל עכו בזכות שער בודד של בן בכר בדקה ה-41 והצליחה גם כן להתרחק מעט מאיזור הסכנה. הפועל בני לוד רכבת אירחה את הפועל בני לוד ויצאה גם כן עם שלוש נקודות. למרות פנדל מדויק של מוטי מלכה בדקה ה-19, המארחים הצליחו להשלים מהפך לאחר שבדקה ה-66 אותו מלכה ניגש שוב לנקדוה הלבנה, אך הפעם החמיץ והם יצאו קדימה והצליחו לכבוש פעמיים: אחרי שלי אגמי ספג כרטיס אדום, הם ניצלו את היתרון המספרי ובדקה ה-75 מעוז סמיה כבש את השוויון. אחרי תשע דקות נוספות ג'וף גאירה כבש גם כן וקבע ניצחון חשוב של קבוצתו.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל איכסל עמאד

הוסיפו תגובה