דור מיכה הוא שחקן העונה!

רוב בקרב האוהדים, בתוספת ארבעה מתוך שישה שחקני עבר שבחרו בו, העניקו לקשר האלופה את התואר

במהלך השבוע האחרון אתם האוהדים בחרתם את שחקן העונה שלכם מבין שישה מועמדים: דור מיכה, אלירן עטר, פאטוס בצ'יראי, עלי מוחמד, מאוויס צ'יבוטה ולוסיו מרניאו. בנוסף, פאנל של שישה שחקני עבר: עודד מכנס, יעקב הלל, ניר לוין, אלון מזרחי, מיכאל זנדברג וסלים טועמה, בחרו גם כן את השחקן שלטעמם ראוי ביותר.

סך קולות האוהדים זכה למשקל של 40% בשקלול הסופי ואילו כל בחירה של שחקן עבר הייתה שווה ל-10%. במסגרת הבחירות שלכם, דור מיכה קיבל את אחוז ההצבעות הגבוה ביותר – 50%, כאשר שני לו היה פאטוס בצ'יראי ממכבי נתניה, עם 18.3%. במקום השלישי – עלי מוחמד עם 12.5%, רביעי – מאוויס צ'יבוטה עם 7.3%, חמישי – לוסיו מרניאו עם 7% ושישי – אלירן עטר עם 4.9%.

בחירותיהם של שחקני העבר: עודד מכנס – דור מיכה, יעקב הלל – דור מיכה, ניר לוין – דור מיכה, אלון מזרחי – מאוויס צ'יבוטה, סלים טועמה – פאטוס בצ'יראי ומיכאל זנדברג – דור מיכה.

לאחר חיבור כלל ההצבעות, שלכם ושל שחקני העבר, נקבע כי דור מיכה הוא שחקן העונה. הקשר, שהיה בורג מרכזי באליפות הנהדרת של מכבי תל אביב, שלא הפסיקה לשבור שיאים במהלכה, בישל 11 שערים לחבריו וכבש ארבעה נוספים בעצמו. מיכה יניף את הפרס שיוענק לו במסגרת טקס האליפות של הצהובים, אשר יערך בשבת הקרובה (11.5) בסיום משחקם מול מכבי נתניה.

לצפייה במספרים של דור מיכה מהעונה, לחצו על התמונה:

הוסיפו תגובה