ניצחון חשוב לפ"ת במאבקי התחתית

המלאבסים גברו על אחי נצרת במשחק רב שערים, כפ"ס הביסה את קטמון וחלפה על פניה

המחזור ה-33 בליגה הלאומית סיפק מספר שינויים בטבלה, גם בחלק העליון וגם בחלק התחתון. בשני, הפועל קטמון ירושלים אירחה את הפועל כפר סבא באצטדיון הברפלד עקב עונש רדיוס. האדומים לא ניצלו את ההזדמנות שלהם לעשות צעד חשוב אל עבר הפסגה ומי שעשו זאת היו דווקא הירוקים: בדקה ה-21 קוין ריינשטיין הניף את הרגל ושלח כדור אדיר ממחוץ לרחבה אל החיבורים של ברק לוי. בדקה ה-42 בנג'מין קוקו ניצל טעות בהגנת המארחים, השתלט על כדור באיזור מרכז המגרש ודהר כל הדרך אל השער כדי להכפיל את היתרון. בדקה ה-68 הקפטן עומר פדידה חתם את החגיגה של האורחים כשכבש מקרוב שער נוסף והכניס את כפ"ס חזק למאבק על הכרטיס לליגת ג'פניקה.

במקביל, סקציה נס ציונה אירחה את הפועל נצרת עילית. בדקה ה-24 ניר שרון העלה את הכתומים ליתרון ונתן להם תקווה לתפוס את הפסגה על חשבונם של הצפוניים, אך בתוך תוספת הזמן של המשחק חוליו סזאר התמקם טוב בתוך הרחבה וכבש מקרוב שער שוויון דרמטי שהבטיח בסופו של דבר שבוע נוסף בפסגה לשחקנים של ירון הוכנבוים.

ברביעי התקיימו משחקי הפלייאוף התחתון. במוקד, הפועל פתח תקווה רצתה לעשות צעד חשוב בדרך להישארות בליגה כשאירחה באצטדיון המושבה את מכבי אחי נצרת. האורחים היו אלו שעלו ליתרון ראשונים, לאחר שבדקה ה-18 אלון בוזורגי המצוין הוסיף שער נוסף למאזנו. שבע דקות בלבד חלפו וגל לוי הצליח לאזן את התוצאה. הקצב הטוב נמשך, לאחר שלוש דקות נוספות קסיו פרננדס כבש בנגיחה והחזיר את היתרון לירוקים, אבל גם במקרה הזה הוא לא החזיק זמן רב, כשבדקה ה-32 שגיא דרור כבש ושוב החזיר את השוויון בין הקבוצות, אשר ירדו כך גם למחצית. בדקה ה-72 לוי השלים צמד עם שער נהדר כשחלף על פני שחקן הגנה ושלח כדור חזק לרשת. בסיום, המלאבסים יצאו עם שלוש הנקודות ושמרו על מרחק מאיזור הסכנה.

עוד באותה השעה, הפועל מרמורק רחובות ניסתה גם כן לברוח לחוף מבטחים כשיצאה למשחק חוץ מול הפועל עכו. מי שעלו ליתרון היו דווקא הצפוניים, כשבדקה ה-14 כדור קרן מצא את הראש של ינון אליהו והאחרון נגח פנימה מקרוב. על סף הירידה למחצית גל בראל ניגש לבעוט כדור חופשי, שלח פנימה כדור חזק ונמוך והכפיל את התוצאה. בדקה ה-63 רועי דיין כבש בנגיחה שער מצמק ונתן תקווה לאדומים, אך זה לא הספיק והם סיימו את המשחק כמפסידים.

יתר התוצאות לפניכם:

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל פתח תקווה

הוסיפו תגובה