נס ציונה תנסה לתפוס את הפסגה על חשבון נצרת עילית

השנייה בטבלה תארח את המוליכה לקרב ישיר על המקום הראשון, קטמון תארח את כפ"ס ועפולה את בית"ר ת"א

מחר יצא לדרך המחזור ה-33 בליגה הלאומית עם כל משחקי הפלייאוף העליון והוא יושלם ברביעי עם המפגשים במסגרת הפלייאוף התחתון. במוקד, שתי הראשונות בטבלה תיפגשנה לקרב ישיר על הפסגה – סקציה נס ציונה תארח את הפועל נצרת עילית. הכתומים בכושר נהדר וינסו לרשום את נצחונם הרביעי ברציפות על מנת לתפוס את מקומם של הצפוניים, שמצידם נמצאים בתקופה פחות טובה, בה הם סופרים ארבעה משחקים ללא ניצחון ושני הפסדים רצופים מאז החל שלב הפלייאוף. במקרה של תיקו בין השתיים, מי שתנסה לקחת את המקום הראשון זוהי הפועל קטמון ירושלים, שתארח את הפועל כפר סבא באצטדיון הברפלד. האדומים עשו מהפך נהדר בשבוע האחרון בדרך לניצחון על המוליכה ויקוו להמשיך עם המומנטום החיובי כדי לקחת נקודות מול הירוקים, שמבחינתם מעוניינים גם כן להישאר חלק מהמירוץ להשגת אחד משני הכרטיסים לליגת ג'פניקה.

עוד במסגרת משחקי הצמרת שיתקיימו בשני, הפועל עפולה תנסה להתקרב גם כן לצמרת, כשתארח את בית"ר תל אביב רמלה. לאחר שפספסו הזדמנות להיצמד לפסגה וספגו הפסד, יקוו הצפוניים הפעם לקחת את הנקודות במשחק הביתי הזה. במשחק הנוסף, הפועל עירוני אשקלון תארח את הפועל רמת גן אסי.

ברביעי כאמור, ישלימו את המחזור משחקי הפלייאוף התחתון. למעט מכבי אחי נצרת, שמובילה את החלק הזה של הטבלה וממקומת במקום התשיעי, והפועל איכסל עמאד, שנמצאת בקצה השני ונועלת את הטבלה מלמטה, מפרידות בין כל יתר הקבוצות שתי נקודות בלבד. מפגשים מסקרנים מאוד צפויים כאשר הפועל פתח תקווה תנסה להישאר רחוקה מהאיזור ממנו הצליחה לברוח, כשתשחק מול אחי נצרת והפועל מרמורק רחובות שעשתה גם כן דרך נפלאה עד לחוף המבטחים, תצא למשחק חוץ מול הפועל עכו, שמסובכת כרגע במקום שמוביל למבחנים. כמו כן, הפועל ראשון לציון, שירדה מתחת לקו האדום בשבוע האחרון, תארח את הפועל ניר רמת השרון, שנמצאת מעליה בזכות הפרש שערים בלבד והפועל בני לוד רכבת תצא למשחק חוץ מול הפועל איכסל עמאד.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של סקציה נס ציונה

הוסיפו תגובה