בית"ר הביסה את פ"ת

ניצחון חשוב לסכנין על אשדוד, תיקו בין הפועל ת"א לק"ש וניצחון חוץ לרעננה על הפועל חיפה

הערב נפתח המחזור ה-30 בליגת ג'פניקה עם ארבעה משחקים. בשעה 18:00 שני מפגשים הוציאו אותו לדרך, כאשר באחד מהם אירחה הפועל תל אביב את הפועל קריית שמונה באצטדיון המושבה. בדקה ה-22 הוגבה כדור לרחבה, רז שלמה חיכה בקצה שלה ונגח כדור קשתי שעבר את דזיוגאס ברטקוס ונכנס פנימה. יתרון של האדומים. שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה, חאג'י בארי איזן התוצאה, אך השוויון לא החזיק זמן רב מכיוון שחלפו שש דקות נוספות ושחר הירש החזיר את היתרון לצד האדום. האורחים היו נחושים לחזור ואחרי עוד שש דקות לוי גרסיה כבש, אחרי בישול של ואלון אחמדי, שנצמד לדור מיכה בראש טבלת המבשלים של הליגה. בסיום, שוויון בין השתיים ובכך המארחים סגרו עונה שלמה ללא ניצחון על הצפוניים.

במקביל, הפועל חיפה אירחה באצטדיון סמי עופר את הפועל רעננה. אחרי 33 דקות של משחק, יוג'ין אנסה הכניס כדור לתוך הרחבה וירדן כהן היה במקום כדי לכבוש ולהעלות את האורחים ליתרון. שלוש דקות מפתיחת החלק השני של המשחק, אנסה תפס את תפקיד הכובש והכפיל את היתרון של האדומים מהשרון. התוצאה נשמרה עד לסיום ורעננה רשמה את ניצחון החוץ הראשון שלה עונה וסגרה למארחים משחק מספר 11 ברציפות ללא ניצחון.

בשעה 19:00 משחק נוסף החל ובו מ.ס.ע אשדוד אירחה באצטדיון הי"א את בני סכנין לקרב תחתית מסקרן בין השתיים שנמצאות מתחת לקו האדום. בדקה ה-61 אוראל גרינפלד הראה ליובל יעקובוביץ', שנכנס שתי דקות בלבד קודם לכן, את הכרטיס האדום והקשר השאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. בדקה ה-75 האורחים ניצלו את היתרון המספרי כשנשרק פנדל לזכותם ושלומי אזולאי תירגם אותו לשער. חמש דקות חלפו ושוב השופט הצביע על הנקודה הלבנה ופסק על כדור עונשין מ-11 מטרים, הפעם לזכות הדרומיים. דן ביטון ניגש אל הבעיטה, דייק ואיזן את התוצאה. השוויון לא החזיק זמן רב, עטא ג'אבר קיבל כדור קרוב לרחבה, הכין אותו לבעיטה ושלח אותה בצורה חכמה לפינת השער בדרך להחזרת היתרון לצפוניים, שבסופו של דבר רשמו ניצחון חוץ ראשון מאז המחזור ה-11 והנחילו לאשדוד את הפסדה ה-16 העונה, יותר מכל קבוצה אחרת בליגה.

במפגש שחתם את משחקי השבת, בית"ר ירושלים אירחה באצטדיון טדי את מכבי פתח תקווה. כבר לאחר 14 דקות של משחק הצהובים עלו ליתרון משער נפלא של פלומה, שהשתחרר ושלח בעיטה חזקה פנימה. בדקה ה-58 אנתוני וראן הכפיל בנגיחה, לאחר הגבהה של גדי קינדה. ארמנדו קופר צימק בדקה ה-79, גם כן עם שער בנגיחה, לאחר הגבהה של גל שיש ונתן תקווה למלאבסים לחזור למשחק, אך עמוק בתוך תוספת הזמן, שני שחקני ההגנה של בית"ר – טל כחילה ואור זהבי כבשו כל אחד והפכו את הניצחון לתבוסה עבור האורחים. הקבוצה מהבירה השוותה בכך את הניצחון הגדול ביותר שלה העונה והנחילה לפ"ת את הפסדה הראשון במסגרת הפלייאוף התחתון.

תמונה ראשית: ליאת אבשלומי, אתר "ישראל ספורט"

הוסיפו תגובה