מחזור 32 בלאומית

מתקרבים אל הישורת האחרונה בליגת המשנה, קטמון תנסה לנצח את המוליכה ואולי לחזור למקום השני

מחר יצא לדרך המחזור ה-32 בליגה הלאומית עם חמישה משחקים אשר יערכו במקביל והוא יושלם ביום שני עם שלושה נוספים. במוקד, המוליכה הפועל נצרת עילית תארח את הפועל קטמון ירושלים באצטדיון גרין בשני. השתיים נפגשו לפני שבועיים במחזור סיום העונה הסדירה ונפרדו בחלוקת נקודות. שתיהן לא נראות בשיא יכולתן בתקופה האחרונה והאורחים מהבירה אפילו איבדו את המקום השני בעקבות כך, כעת כל אחת מהן תנסה לקחת את הנקודות החשובות, הצפוניים על מנת לשמור מרחק מהקבוצות שמתחתם והקטמונים כדי אולי לחזור למקום השני, שמוביל לעליית ליגה.

עוד במסגרת הפלייאוף העליון בשני, סקציה נס ציונה תצא למשחק חוץ מול בית"ר תל אביב רמלה. הכתומים הצליחו בשבוע האחרון לתפוס את המקום השני וינסו לשמור עליו ואולי להיות בסיום העונה הקבוצה השנייה בשתי עונות ברציפות (בנוסף להפועל חדרה) שעולה שתי ליגות בשנתיים. מי שנושפת להם גם כן בעורף היא הפועל עפולה, שתצא בשישי למשחק חוץ מול הפועל עירוני אשקלון. הצפוניים מחזיקים באותו מספר נקודות כמו של נס ציונה ויקוו למעידה שלהם כדי להחליף אותם וגם אם לא, אז לכל הפחות לשפר את יחס השערים שלהם לעומתם. עוד בשני, הפועל כפר סבא תארח את הפועל רמת גן אסי במטרה לנצח ולהמשיך להיות חלק משמעותי מהמאבק על כרטיס לליגת ג'פניקה.

בפלייאוף התחתון, אשר כל משחקיו יערכו בשישי, הפועל מרמורק רחובות תנסה לצאת מאיזור הסכנה אליו נקלעה במחזור האחרון, כשתארח את נועלת הטבלה הפועל איכסל עמאד, שמצידה יודעת שזו אחת ההזדמנויות האחרונות שלה להתעורר לפני שיהיה מאוחר מדי. למעט מכבי אחי נצרת, שהצליחה לפתוח פער חשוב מבחינתה וממנה תנסה הפועל עכו לקחת נקודות חשובות במפגש ביניהן, כל קבוצות התחתית בסכנה וחייבות לקחת את הנקודות במפגשים ביניהן. כך גם הפועל פתח תקווה, שתשחק באצטדיון גרונדמן מול הפועל ניר רמת השרון ויודעת שכדי לסיים את העונה, אותה התחילה במינוס של 11 נקודות, בטעם מתוק, היא חייבת להציג את היכולת הטובה שהציגה במספר רב ממשחקי העונה. מפגש מסקרן נוסף צפוי להתקיים בין הפועל בני לוד רכבת להפועל ראשון לציון. המארחים נמצאים אמנם ארבע מקומות מתחת לקבוצה מעיר היין, אבל עם שתי נקודות הפרש ביניהן בלבד ויוכלו להפוך את כל התחתי אם יצליחו לנצח את המשחק הזה.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל קטמון ירושלים

הוסיפו תגובה