ניצחון לחדרה בסמי עופר

האדומים הנחילו למכבי חיפה הפסד שלישי רצוף. מהפך לב"ש מול בני יהודה, ק"ש חגגה על הפועל חיפה ותיקו בין סכנין לפ"ת

הערב נפתח המחזור ה-29 בליגה ג'פניקה עם ארבעה משחקים. בשעה 18:00 שני מפגשים הוציאו אותו לדרך, באחד מהם אירחה הפועל באר שבע את בני יהודה תל אביב לקרב במסגרת הפלייאוף העליון. הכתומים היו אלו שעלו ליתרון ראשונים, לאחר שנשרק פנדל לטובתם בדקה ה-14 ויאקוב סילבסטר דייק מהנקודה הלבנה. האדומים העלו הילוך במטרה לחזור למשחק וגם הצליחו, בן שהר קיבל את הכדור בתוך הרחבה ושלח אותו פנימה. שוויון. בדקה ה-38 נשרק כדור עונשין מ-11 מטרים, הפעם לזכות המארחים. שהר ניגש לבעוט אותו, החמיץ ופספס הזדמנות להשלים צמד. במחצית השנייה, החלוץ פיצה על החמצת הפנדל כשהשלים מהפך של הדרומיים והגדיל את מאזן הכיבושים שלו העונה ל-14 שערים. האורחים ניסו להשוות את התוצאה, אך ללא הצלחה. הדרומיים רשמו ניצחון שישי בשבעת המשחקים האחרונים וישארו במקום השני שבוע נוסף לפחות.

במקביל, הפועל קריית שמונה אירחה את הפועל חיפה. במחצית הראשונה לא נכבשו שערים בשני הצדדים, אך בשנייה המארחים חגגו: חמש דקות מפתיחתה, עדן שמיר העלה אותם ליתרון לאחר בישול של איסמעיל ריאן. בדקה ה-67 חאג'י בארי הכפיל ושמונה דקות לאחר מכן ריאן רשם את הבישול השני שלו במשחק, כשהכין לשמיר והאחרון השלים צמד בדרך לניצחון ביתי ראשון של המארחים מאז ינואר. האדומים מנגד, רשמו משחק עשירי ברציפות ללא ניצחון.

בשעה 19:00 משחק נוסף החל ובו בני סכנין אירחה באצטדיון דוחא את מכבי פתח תקווה. במחצית הראשונה שתי הקבוצות לא מצאו את הרשת והשחקנים ירדו לחדרי הלבשה בתוצאה מאופסת. בחלק השני המשחק התעורר: בדקה ה-61 מוחמד כליבאת כבש והעניק יתרון חשוב לאדומים, אך בדקה ה-77 כדור חופשי של המלאבסים הגיע לראשו של תומאש סיבוק והבלם נגח טוב פנימה את השוויון. עמוק בתוך תוספת הזמן הייתה לאורחים הזדמנות מצוינת להשלים מהפך, אך הם פספסו אותה והקבוצות חילקו ביניהן את הנקודות בסיום. הכחולים השלימו משחק שלישי העונה ללא הפסד מול האורחים, שרשמו תיקו רביעי ברציפות והמשיכו להסתבך בתחתית.

במפגש שנעל את יום המשחקים, מכבי חיפה אירחה באצטדיון סמי עופר את הפועל חדרה בשעה 20:30. בדקה ה-53 עמית כהן כבש את השער הראשון שלו העונה והעלה את האדומים ליתרון. 12 דקות לאחר מכן, ניקיטה רוקאביצה, שנכנס כמחליף קודם לכן, סיים ברשת מהלך קבוצתי יפה של הירוקים והשווה את התוצאה. המארחים המשיכו בלחץ שלהם במטרה להשלים מהפך, אך דווקא האורחים היו אלו שניצלו יציאה טובה להתקפה מתפרצת, לוסיו מרניאו בעט, גיא חיימוב הדף ו-ויטלי גנון היה שם כדי לדחוק מקרוב ולהחזיר לקבוצתו את היתרון. בתוך תוספת הזמן של המשחק עדן קארצב ניגש לבעוט כדור חופשי, שלח אותו טוב לפינת השער וחתם את תוצאת המשחק. לחדרה זהו ניצחון ראשון העונה על מכבי חיפה, שמצידה רשמה הערב הפסד שלישי מתוך שלושה משחקי פלייאוף עליון.

תמונה ראשית: רמי כהן שמאלי, אתר "ישראל ספורט"

הוסיפו תגובה