הסתיימה העונה הסדירה בלאומית

משחק סוער בטדי הסתיים בתיקו בין שתי הראשונות, נס ציונה ועפולה ניצחו והתקרבו למקום השני

היום שוחק במלואו המחזור ה-30 והאחרון לעונה הסדירה בליגה הלאומית, כאשר כל משחקיו התקיימו במקביל. במוקד, שתי הראשונות בטבלה, הפועל קטמון ירושלים והפועל נצרת עילית, נפגשו לקרב ראש בראש באצטדיון טדי. המשחק החל בשליטה של המארחים: כבר בדקה ה-11 וויליאם אגאדה העלה אותם ליתרון, לאחר קרן טובה של ערן לוי. לא חלפו יותר משתי דקות ומיקו ממן הכפיל את היתרון, שוב בזכות בישול של ערן לוי. המוליכה לא הרימה ידיים למרות הפיגור המוקדם וים כהן החזיר אותם למשחק אחרי שלוש דקות בסך הכל, עם שער משלו. בהמשך, המשחק הפך להיות סוער – שש דקות לסיום המחצית הראשונה, הראל שלום ראה את הכרטיס האדום והשאיר את האדומים מהבירה בעשרה שחקנים. שתי דקות בלבד מפתיחת החלק השני, שוב נשלף כרטיס אדום לירושלמיים, הפעם לעברו של ירדן אבוחצירה. הצפוניים לחצו על מנת לנצל את היתרון המספרי המשמעותי ובדקה ה-82 גם באו על שכרם, עם שער שוויון של חוליו סזאר. לפני הסיום גם פדרו פטראצי משורות נצרת עילית ספג את הכרטיס האדום ובתום המפגש, הקבוצות חילקו ביניהן את הנקודות ושמרו על הסטטוס קוו בפסגה.

במקביל, סקציה נס ציונה אירחה את הפועל כפר סבא לעוד קרב צמרת. בדקה ה-39 בנג'מין קוקו העלה את הירוקים ליתרון. הכתומים המשיכו ביכולת הטובה שלהם מהמחזורים האחרונים והצליחו להשלים מהפך: בדקה ה-63 עידן אקסברד הוותיק כבש את שער השוויון ובדקה ה-86 איתי עוזרי כבש את השני של המארחים. בזכות הניצחון, נס ציונה התקרבה עד כדי נקודה אחת בלבד מהמקום השני. מי שנצמדה גם כן לצמרת היא הפועל עפולה, שאירחה את הפועל עכו. שער בודד של עידן דוד, שגם הורחק בהמשך, הספיק להם כדי לקחת את שלוש הנקודות ולעלות למקום הרביעי עם אותו מספר נקודות כמו של נס ציונה.

עוד באותה השעה, הפועל מרמורק רחובות אירחה את הפועל פתח תקווה. בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, רם לוי העלה את המלאבסים ליתרון חוץ יקר. למרות זאת, הם לא הצליחו לשמור עליו ובמחצית השנייה אחת הקבוצות שנמצאות בכושר הטוב ביותר בליגה, הצליחה לבצע מהפך בתוך ארבע דקות בלבד: תחילה, ג'וד נורו כבש את שער השוויון בדקה ה-75 ולאחר מכן ליאל כהן העביר את היתרון לצד האדום. התוצאה נשמרה עד לסיום והשחקנים של אסי דומב הצליחו לעלות מעל הקו האדום בזכות הניצחון החשוב.

יתר התוצאות לפניכם:

הוסיפו תגובה