מרמורק תנסה להמשיך בתקופה הטובה

השחקנים של אסי דומב יקוו לעלות מעל הקו האדום, קרב על המקום השני בין כפ"ס, נס ציונה וקטמון

המחזור ה-28 בליגה הלאומית יצא מחר לדרך עם חמישה משחקים אשר יערכו במקביל. הקבוצה שנמצאת אולי בכושר הכי טוב בליגה בתקופה האחרונה, הפועל מרמורק רחובות, תארח את בית"ר תל אביב רמלה. למרות היכולת המרשימה, האדומים עדיין נמצאים מתחת לקו האדום והם ינסו לעלות מעליו עם ניצחון במשחק הזה. במפגש נוסף, הפועל קטמון ירושלים תארח באצטדיון טדי את הפועל עירוני אשקלון. בין השתיים מפרידות שתי נקודות בלבד ולכל אחת מהן מטרה: האדומים ירצו לעצור את התקופה הרעה ולחזור להיצמד לצמרת, במטרה אולי לתפוס את המקום השני. הדרומיים מן העבר השני, ירצו לעקוף את היריבה ולהראות שהם גם חלק מהמאבק על כרטיס לליגה הבכירה.

מפגש מסקרן נוסף צפוי להתקיים בין הפועל רמת גן אסי להפועל איכסל עמאד. האורדונים מצידם רוצים להבטיח את מקומם בפלייאוף העליון לקראת חלוקה הליגה ויוכלו לעשות את זה כבר השבוע. מנגד, האורחים ממוקמים כעת במקום האחרון והם חייבים להתעורר לקראת הישורת האחרונה. במשחקים הנוספים אשר יערכו מחר, מכבי אחי נצרת תארח את הפועל ניר רמת השרון באצטדיון עילוט והפועל ראשון לציון תצא למשחק חוץ מול הפועל עפולה. 

ביום שני יחתם המחזור עם שלוש משחקים נוספים. במוקד, המוליכה הפועל נצרת עילית תצא למשחק חוץ מול הפועל בני לוד רכבת. בשבוע האחרון פספסו הצפוניים הזדמנות להגדיל את הפער בפסגה והם ינסו לעשות זאת השבוע, או לפחות לשמור על הפער. המארחים מנגד, עשו בשלישי האחרון ניצחון חשוב אשר קירב אותם לחוף מבטחים והם יקוו להמשיך במומנטום, על מנת להיחלץ מאיזור הסכנה. במקביל, סקציה נס ציונה והפועל כפר סבא ינסו להתקרב לפסגה. הכתומים יארחו את הפועל פתח תקווה, במה שצפוי להיות קרב לא פשוט, שכן המלאבסים נמצאים בכושר נהדר ולא מעוניינים לחזור לתחתית לאחר שהצליחו להיחלץ ממנה. הירוקים, יארחו את הפועל עכו, שתרצה להשאיר לעצמה סיכוי אולי בכל זאת להיכנס לשמיניה הראשון ולקחת חלק במשחקי הפלייאוף העליון.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל מרמורק רחובות

הוסיפו תגובה