נתניה בפלייאוף העליון, ניצחון לבית"ר

היהלומים גברו על הפועל ת"א, מספרת מדהימה לקינדה. נצחונות גם למכבי ת"א ולסכנין

המחזור ה-24 בליגת ג'פניקה יצא היום לדרך ובמפגש שפתח אותו, מכבי תל אביב אירחה את מכבי פתח תקווה באצטדיון נתניה. במחצית הראשונה לא נרשמו אירועים משמעותיים, עד שבתוספת הזמן שלה פרנק במבוק ספג את הכרטיס הצהוב השני והשאיר את המלאבסים בעשרה שחקנים. הצהובים לחצו בחלק השני של המשחק, במטרה לנצל את היתרון המספרי ובדקה ה-76 הם לבסוף גם הצליחו לעשות זאת, כאשר פנדל נשרק לטובתם ואלירן עטר ניצל אותו כדי להעלות אותם ליתרון ואת עצמו לראש טבלת הכובשים של הליגה. דקה לסיום הזמן החוקי של המשחק השחקנים של ולדימיר איביץ' יצאו להתקפה, אנריק סאבוריט מצא את דור מיכה לבד במרכז הרחבה ומסר לו, הקשר השתלט, הטעה את שחקני ההגנה של פ"ת ובעט טוב לפינה. בסיום, מוליכת הטבלה לקחה את הנקודות והצליחה לשמור על שער נקי בפעם החמישית בששת משחקי הליגה האחרונים שלה. האורחים לעומת זאת, סיימו ללא כיבוש שער לראשונה מאז המחזור ה-16. 

בשעה 18:00 החל מפגש נוסף ובו בני סכנין אירחה באצטדיון דוחא את בני יהודה תל אביב. בדקה ה-22 נפסק פנדל לזכות הכתומים ושי קונסטנטין דייק מהנקודה הלבנה. המארחים לא נבהלו ומהר מאוד חזרו למשחק, לאחר שכדור טוב של מהראן ראדי מצא את שלומי אזולאי והחלוץ השווה את התוצאה. במחצית השנייה האדומים השלימו את המהפך, כאשר מהראן ראדי רשם את הבישול השני שלו במשחק והפעם הכובש היה איהאב גנאים. סכנין הצליחה לשמור את התוצאה עד לסיום ולנצח בליגה לראשונה מאז המפגש הקודם עם בני יהודה בסיבוב הראשון. האורחים לעומת זאת, הפסידו בפעם הראשונה העונה אחרי שהובילו.

כרבע שעה לאחר פתיחת המשחק בדוחא, החל גם המפגש בין הפועל תל אביב למכבי נתניה באצטדיון המושבה. לאחר ארבעים דקות בתוך מחצית קצבית לשני הצדדים, הצהובים יצאו למתפרצת, מוטי ברשצקי זיהה את ויקי כחלון שפרץ מהאגף, השאיר לו את כדור והמגן בעט מקרוב חזק פנימה. אל החצי השני האדומים עלו טוב יותר וכבר לאחר כמה דקות באו על שכרם כשרמזי ספורי שלח בעיטה שטוחה וחזקה מאיזור קו רחבת ה-16 ולא השאיר לדני עמוס סיכוי להגיע אל הכדור. תשע דקות לסיום התשעים, סתיו פיניש המחליף שלח כדור ארוך וטוב ליונס מלאדה והאחרון העביר רוחב מצוין לפאטוס בצ'יראיי, שמקרוב בעט פנימה. היהלומים לקחו את הנקודות בסיום ובכך הבטיחו לעצמם מקום בפלייאוף העליון שנה שנייה ברצף. בנוסף, הם גברו על הפועל ת"א לראשונה מאז 2013 ורשמו ניצחון רביעי בארבעת המשחקים האחרונים שלהם בכל המסגרות. המארחים מנגד, הפסידו משחק בית בפעם הראשונה מאז המחזור ה-13.

במפגש שחתם את יום המשחקים אירחה בית"ר ירושלים את הפועל רעננה באצטדיון טדי. כבר בדקה ה-12 הגיע השער הראשון במשחק, כאשר כדור רוחב פגע במירקו אורמוש ונכנס לשער קבוצתו. שמונה דקות לסיום, יעקב בריהון התנער יפה באגף, הגביה כדור טוב לרחבה וגדי קינדה התרומם למספרת מדהימה, שהכפילה את היתרון של הצהובים. השחקנים של ניר קלינגר שמרו על רשת נקייה בפעם השביעית ב-12 המשחקים האחרונים והשאירו לעצמם סיכוי מסוים להיכנס לשישייה הראשונה לקראת חלוקת הליגה. מן העבר השני, האדומים עדיין ללא ניצחון חוץ בליגה מאז אפריל 2018.

תמונה ראשית: האתר הרשמי של מכבי נתניה

הוסיפו תגובה