קטמון תנסה לחזור לנצח

המחזור ה-25 בלאומית יצא מחר לדרך: עפולה תרצה לשמור על המקום השני, נצרת עילית תארח את נס ציונה

המחזור ה-25 בליגה הלאומית יפתח מחר עם חמישה משחקים שיערכו במקביל. הפועל כפר סבא, שאיבדה בשבוע האחרון את המקום השני, תצא למשחק חוץ מול בית"ר תל אביב רמלה ותנסה לחזור לשם על ידי שבירת הרצף השלילי שלה – שלושה משחקים ללא ניצחון. עוד באותה השעה, הפועל עפולה, מי שתפסה לירוקים את המקום שמוביל בסיום העונה לליגת ג'פניקה, תשחק אצל הפועל איכסל עמאד בעילוט. האורחים יודעים שכרגע הכל תלוי בהם וכל עוד לא ימעדו, מקומם שמור. המארחים מצידם, ירדו בשבוע האחרון אל מתחת לקו האדום והם ירצו לברוח משם, לכן הם לא צפויים לעשות להם חיים קלים.

עם ארבעה נצחונות בחמישה משחקים, תגיע הפועל מרמורק רחובות למשחק חוץ מול הפועל עירוני אשקלון. המארחים הפסידו במשחקם האחרון, איבדו מעט גובה במאבקי הצמרת וינסו לקחת את שלוש הנקודות מול הקהל הביתי במטרה לחזור לאיים על המקומות הראשונים. בשני המשחקים הנוספים שיתקיימו במקביל, הפועל ניר רמת השרון תארח את הפועל בני לוד רכבת והפועל עכו תשחק בהברפלד מול הפועל ראשון לציון. 

ביום שני יושלם המחזור עם שלושה משחקים נוספים. מוליכת הטבלה הפועל נצרת עילית תארח את סקציה נס ציונה לקרב צמרת מסקרן. למרות שהם ממוקמים בפסגה, הצפוניים סופרים כבר שלושה משחקים ללא ניצחון והם יודעים שאם ימשיכו למעוד, בסופו של דבר קבוצה אחרת עלולה לתפוס את מקומם. הכתומים מצידם נמצאים קרוב למקום השני, במרחק של שלוש נקודות בלבד, והם ינסו לצאת עם הנקודות ממשחק החוץ הקשה הזה כדי להתקרב לשם. הפועל קטמון ירושלים תארח באצטדיון טדי את הפועל רמת גן אסי. המארחים נמצאים בתקופה לא טובה והם ירדו עד למקום הרביעי, זאת לאחר שהובילו את הליגה לאורך זמן רב. כעת, עם יוסי מזרחי בבכורה על הקווים, הם יקוו לצאת לדרך חדשה. במשחק השלישי שיערך באותה השעה, הפועל פתח תקווה תארח באצטדיון המושבה את מכבי אחי נצרת לקרב תחתית. אחרי שפתחו את העונה עם מינוס של 11 נקודות, המלאבסים הצליחו במחזור האחרון לעלות מעל הקו האדום. מחר הם יתייצבו מול הקבוצה שנמצאת מקום אחד מעליהם, בהפרש של שתי נקודות בלבד, ויודעים שזו ההזדמנות שלהם לעשות עוד צעד חשוב בדרך לבריחה מאיזור הסכנה.

הוסיפו תגובה