ניצחון ראשון להפועל ת"א על ב"ש מאז 2014

קלאודמיר דייק מהנקודה הלבנה וכבש את השער היחיד במשחק. נתניה נצמדה למכבי חיפה בצמרת

היום יצא לדרך המחזור ה-22 בליגת ג'פניקה. המשחק שפתח אותו הפגיש את הפועל חיפה ומ.ס.ע אשדוד באצטדיון סמי עופר. שתי הקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה בסיום המחצית בתוצאה מאופסת לאחר, שלא השכילו לנצל את המצבים שלהן ולהבקיע. בדקה ה-63 גל צרויה, שהגיע בחלון ההעברות האחרון מהפועל עירוני אשקלון מהליגה הלאומית, כבש שער יתרון בנגיחה והביא לידי ביטוי את היכולת הטובה של האורחים עד אליו. המגביה: בנצי מושל. הדרומיים הצליחו לשמור על התוצאה עד לסיום ובכך שמרו על רשת נקייה לאחר עשרה מחזורים, מתי שהיה גם הניצחון האחרון שלהם. האדומים מהכרמל הפסידו לראשונה לאחר 11 משחקים.

בשעה 18:00 החל המשחק בין הפועל קריית שמונה למכבי פתח תקווה. כבר בדקה התשיעית שחקנם החדש של המלאבסים, ארמנדו קופר, העניק להם יתרון בהופעת הבכורה שלו, עם שער נפלא מבעיטה חזקה על סף הרחבה. בדקה ה-30 נשרק פנדל לזכות האורחים ולידור כהן ניצל אותו כדי להכפיל את התוצאה. בתוך תוספת הזמן כהן קיבל שוב הזדמנות להבקיע מהנקודה הלבנה ולהשלים צמד, אך הוא החמיץ את הפנדל אותו בעט. עוד לפניו, וובה בראון ראה את הכרטיס האדום נשלף לעברו. בסיום, האורחים חיברו ניצחון חוץ שני רצוף לראשונה מאז נובמבר 2017. הצפוניים לעומת זאת, רשמו את הפסד הליגה הראשון שלהם בשנת 2019.

כרבע שעה לאחר פתיחת המשחק בקריית שמונה, יצא לדרך גם המפגש בין מכבי נתניה להפועל רעננה. בדקה ה-36 פאטוס בצ'יראיי דייק מהנקודה הלבנה, לאחר שנפסק על כדור עונשין מ-11 לטובת הצהובים. בחלק השני של המשחק היהלומים הצליחו לשמור על התוצאה ובסיום יצאו עם שלוש הנקודות. השחקנים של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה שמרו על שער נקי בשישה מתוך שבעת המשחקים האחרונים שלהם בכל המסגרות, לאדומים לעומת זאת, נקטע רצף של חמישה מחזורים ללא הפסד, הארוך ביותר שהיה להם העונה.

בשעה 20:30 יצא לדרך המפגש שחתם את משחקי השבת ובו הפועל תל אביב אירחה באצטדיון המושבה את הפועל באר שבע. דקה לפני הירידה למחצית נשרק הפנדל הראשון העונה לזכות הפועל תל אביב, קלאודמיר פריירה ניגש לבעוט אותו, דייק והוריד את קבוצתו להפסקה ביתרון. הפנדל הקודם שנשרק לזכות האדומים מת"א בליגה הבכירה היה ב-2016, גם הוא היה נגד ב"ש ואותו כבש עומרי אלטמן. בדקה ה-53 נפסק שוב כדור עונשין מ-11 מטר, הפעם לזכות הדרומיים. בן שהר, שכבש מהנקודה הלבנה בשבוע שעבר, היה גם זה שבעט במקרה הזה, אלא שהפעם הוא החמיץ. המארחים שמרו על היתרון לאורך כל החצי השני ויצאו עם שלוש נקודות חשובות למאבקי התחתית, כאשר כרגע הפער ביניהם לבין אשדוד, אשר נמצאת מתחת לקו האדום (ומקום אחד מתחתם), עומד על שש נקודות. כמו כן, מדובר בניצחון הראשון שלהם על האדומים מהנגב מאז נובמבר 2014.

הוסיפו תגובה