קרב על הפסגה בין כפ"ס לקטמון

הירוקים יארחו את הירושלמיים במטרה לשמור על המקום הראשון. גם נצרת עילית בתמונה אם תנצח את בית"ר ת"א

מחר יפתח המחזור ה-20 בליגה הלאומית עם חמישה מפגשים אשר יערכו במקביל. במוקד, הפועל פתח תקווה תארח את הפועל עירוני אשקלון. למלאבסים יש כבר שני נצחונות רצופים במאזנם והם ינסו להמשיך את המומנטום החיובי כדי בסופו של דברים לצאת מהאיזור שמוביל לירידת ליגה. לאורחים מהדרום שאיפות בצמרת ואם ישיגו את שלוש הנקודות הם יוכלו להיצמד אל המקומות הראשונים, אשר מובילים לעליה לליגת ג'פניקה. במקביל, סקציה נס ציונה תארח את הפועל רמת גן אסי. האורדונים, אשר סופרים כבר ארבעה משחקים ללא הפסד, ינסו להמשך עם הרצף החיובי ובכך לפגוע בשאיפות של הכתומים להיצמד גם כן אל הצמרת. עוד באותה השעה, הפועל עפולה, שהצליחה להעפיל השבוע לרבע גמר גביע המדינה, תארח את הפועל בני לוד רכבת, הפועל ראשון לציון תארח את הפועל איכסל עמאד ומכבי אחי נצרת תארח את נועלת הטבלה, הפועל מרמורק רחובות.

ביום ראשון יתקיים המשחק המרכזי של המחזור ובו הפועל כפר סבא, מהמקום הראשון, תארח למשחק צמרת מסקרן את הפועל קטמון ירושלים השלישית. הירוקים אמנם מוליכים את טבלת הליגה, אך הם הפסידו במקום האחרון ומקום בסכנה, שכן הקבוצות אשר מתחתם דולקות אחריהם. אחת מאותן קבוצות היא האורחת מהבירה, שנמצאת בתקופה לא טובה וזאת לאחר שפתחה את העונה בסערה. השחקנים של ליאור זדה ינסו לשבור את הרצף השלילי, דווקא במפגש הקשה וזאת גם בעזרת הרכש החדש מהקבוצה השנייה בעיר, ערן לוי.

בשני ינעל המחזור עם שני משחקים נוספים. בית"ר תל אביב רמלה תארח את הפועל נצרת עילית, השנייה בטבלה. לאדומים מהצפון יש מספר נקודות זהה לשל מוליכת הטבלה כפ"ס והם ינסו לקחת את הנקודות במשחק הזה כדי אולי לכבוש את הפסגה. למארחים נקטע במחזור האחרון רצף של ארבע נצחונות עם הפסד לאיכסל והם ינסו לחזור למומנטום החיובי במשחקי הביתי הזה. במקביל, הפועל עכו תארח את הפועל ניר רמת השרון.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל כפר סבא

הוסיפו תגובה