פ"ת רוצה לטפס, קטמון את הפסגה

המלאבסים והאדומים מהבירה יפגשו במסגרת המחזור ה-18 בליגה הלאומית, כפ"ס תארח את לוד

המחזור ה-18 בליגה הלאומית יצא מחר לדרך עם חמישה מפגשים אשר יערכו במקביל וביום שני שלושה נוספים יחתמו אותו. במוקד משחקי שישי, מוליכת הטבלה הפועל כפר סבא תארח את הפועל בני לוד רכבת מהתחתית. מדובר במפגש קצוות ויהיה מסקרן האם הירוקים יצליחו לשמור על הפסגה או שמא האורחים יצליחו להתקרב אל הקבוצות שנמצאות מעל הקו האדום. 

מי שתנסה לתפוס את המקום הראשונה במקומם של הכפר סבאים, היא הפועל נצרת עילית, שתשחק באצטדיון גרין מול הפועל איכסל עמאד המשתפרת. המארחים הצליחו להיות בפסגה למשך מספר ימים, אך בעקבות התוצאות שהגיעו לאחר מכן הם איבדו אותו. כעת, ינסו השחקנים של ירון הוכנבוים להמשיך להיצמד ואולי אפילו לסיים את המחזור כמוליכי הטבלה. המשימה שלהם לא צפויה להיות פשוטה, שכן יריבתם למשחק זה היא קבוצה בכושר לא רע בכלל, אשר הוכיחה שהיא לא עושה חיים קלים לקבוצות הצמרת. 

קבוצה נוספת אשר משתייכת לחלק העליון וזכתה אפילו להיות ראשונה במשך זמן מה היא סקציה נס ציונה, שתארח את הקבוצה בכושר הגרוע בליגה – הפועל מרמורק רחובות. לכתומים כמובן, שאיפה להיצמד למקומות הראשונים ואולי אפילו להצליח תפוס מקום בין שתי המובילות, אשר יזכו לכרטיס לליגת ג'פניקה בסיום העונה. מנגד, האדומים הם הקבוצה היחידה ללא ניצחון העונה והם מסתכלים על כל הליגה מלמטה. הפסד נוסף ימשיך את מגמת ההסתבכות שלהם לקראת הישורת האחרונה של העונה. בשני המשחקים הנוספים של שישי בית"ר ת"א רמלה והפועל עירוני אשקלון, אשר להן מספר נקודות זהה, ינסו כל אחת לברוח לשנייה והפועל עכו תארח את סקציה נס ציונה.

בשני כאמור, שלושה מפגשים נוספים יערכו ובמרכזם המשחק בין הפועל פתח תקווה להפועל קטמון ירושלים באצטדיון המושבה. המלאבסים מתקשים לשמור על יציבות והם עדיין רחוקים מחוף מבטחים. על מנת להגיע אל משחקי הפלייאוף במצב סביר למאבקי התחתית, הם חייבים לצבור כמה שיותר נקודות, בטח כשמדובר במשחק בית. לעומתם, האדומים מגיעים מהצמרת. עם זאת, השחקנים של ליאור זדה לא הצליחו לנצח כבר שישה משחקים ברציפות ואיבדו את השליטה שהייתה להם על הליגה בחלקה הראשון של העונה. כעת, ינסו הירושלמיים לקחת שלוש נקודות לראשונה מאז המחזור ה-12. בשני המשחקים הנוספים באותו הערב, הפועל ראשון לציון תארח את הפועל ניר רמת השרון והפועל עפולה תצא למשחק חוץ מול מכבי אחי נצרת.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל פתח תקווה

הוסיפו תגובה