נס ציונה חגגה על עכו, הפסד לקטמון

הכתומים כבשו שישייה לרשת של הצפוניים, האדומים מהבירה נכנעו בבית לאיכסל

המחזור ה-14 בליגה הלאומית נחתם עם ארבעה מפגשים שנערכו במקביל. במוקד, המוליכה, הפועל קטמון ירושלים, אירחה את העולה מליגה א', הפועל איכסל עמאד. כבר לאחר שש דקות של משחק, דייגו סליס התרומם יפה לכדור גובה, נגח פנימה והעלה את האורחים ליתרון. בדקה ה-67 השלים סליס צמד, כשניצל התקפה מתפרצת טובה של קבוצתו. בדקה ה-78 הראל שלום כבש בנגיחה, הצליח לצמק את התוצאה ונתן לאדומים מהבירה תקוות לחזרה למשחק, אך לסליס היו תכניות אחרות, כאשר השלים שלושער בדקה ה-88 עם צ'יפ נהדר מעל ברק לוי. קטמון ספגה את הפסדה השלישי העונה ונותרה במקום השני. איכסל לעומת זאת, עלתה מעל הקו האדום בזכות שלוש הנקודות.

במקביל, סקציה נס ציונה אירחה את הפועל עכו. הכתומים חגגו וניצלו התפרקות של הצפוניים: בדקה ה-19 גל בר אל כבש שער עצמי ונתן את האות לתחילת ההצגה של המארחים – שמונה דקות לאחר מכן, עידן שמש כבש עם הקפצה נפלאה מעל השוער והכפיל את היתרון. בדקה ה-67 רז שטיין המצוין הוסיף שער משלו ובדקה ה-81 הוא השלים צמד. חמש דקות לסיום אוגו אזוצ'קו הפך את זה לתבוסה ובתוך תוספת הזמן סהר לוי חתם את תוצאת המשחק עם שער נוסף. 0-6 לנס ציונה, שרק בעונה הזו עלתה לליגה הלאומית וזאת מול עכו, שירדה אליה מליגת ג'פניקה.

עוד באותה השעה, הפועל פתח תקווה גברה 1-2 על הפועל עפולה בחוץ וברחה מהמקום האחרון, והפועל עירוני אשקלון נפרדה בתיקו מאופס עם הפועל ניר רמת השרון באצטדיון גרונדמן. 

הוסיפו תגובה