אשקלון הנחילה לקטמון את הפסדה השני העונה

הדרומיים נותרו היחידים עם הפסד בודד עד כה. נצחונות גם לנס ציונה ולבית"ר ת"א

המחזור ה-13 בליגה הלאומית ננעל עם שלושה מפגשים ששוחקו במקביל. במוקד, הפועל עירוני אשקלון אירחה את המוליכה הפועל קטמון ירושלים. הצופים חיכו 64 דקות לשער הראשון, אבל ההמתנה הייתה משתלמת: שחר הירש בעט בנגיעה כדור רוחב שקיבל על סף רחבת ה-16 ושיגר אותו היישר לחיבורים בדרך ליתרון של הדרומיים. בדקה ה-90 אליאור משעלי סגר סיפור כשהכפיל את התוצאה לאחר מתפרצת יפה של אשקלון, שהנחילה לאדומים מהבירה את הפסדם השני העונה. השחקנים של שלומי דורה לעומת זאת, נשארו היחידים בליגה עם הפסד בודד.

כאמור, באותה השעה גם הפועל פתח תקווה אירחה באצטדיון המושבה את סקציה נס ציונה. לאורך רוב שלבי המשחק התוצאה נשארה מאופסת והיה נראה כאילו אנחנו בדרך לחלוקת נקודות ללא שערים, אלא שאז הגיע רז שטיין בדקה ה-87, כבש והעניק ניצחון לכתומים, בזכותו עלו למקום הרביעי. המלאבסים המשיכו להסתבך במקום האחרון, כאשר הפער מחוף המבטחים עומד כרגע על שמונה נקודות.

עוד באותה השעה, בית"ר תל אביב רמלה אירחה את הפועל מרמורק רחובות. כבר לאחר 17 דקות של משחק, איילון אלמוג העלה את המארחים ליתרון. אם לאורחים היו תקוות לחזור, אז הגיע יוג'ין אנסה, כבש בתוך תוספת הזמן של המשחק וחתם ניצחון של הבית"רים.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל עירוני אשקלון

הוסיפו תגובה