אשקלון תנסה לחזור למקום השני מול המוליכה

הדרומיים יארחו את קטמון לקרב צמרת. כפ"ס תתארח אצל עכו

הליגה הלאומית תחזור מחר מהפגרה והמחזור ה-13 יפתח עם חמישה מפגשים במקביל, כאשר שלושה נוספים ישלימו אותו ביום שני.
השנייה בטבלה, הפועל כפר סבא, תצא למשחק חוץ נגד הפועל עכו. הירוקים הצליחו במחזור האחרון לחזור למקום שמעניק כרטיס לליגה הבכירה והם ינסו להימנע מלשמוט אותו שוב, על ידי ניצחון ושלוש נקודות שיבטיחו שבוע נוסף שם. מן העבר השני, היורדת מליגת ג'פניקה עדיין לא הצליחה לייצר רצף חיובי משמעותי עד עכשיו והם יקוו להתחיל אחד כזה בבית, דווקא מול היריבה הקשה.
אחת הקבוצות שתנסה לגנוב את המקום השני לכפ"ס היא הפועל נצרת עילית, שתארח את הפועל בני לוד רכבת באצטדיון גרין. הצפוניים מציגים יכולת טובה עד עכשיו והם ממקומים כעת במקום השלישי עם נקודה אחת פחות מלירוקים. אם הם ינצחו והשנייה בטבלה תמעד, הם יתפסו את מקומה. האורחים לעומת זאת, עם פתיחת עונה פחות טובה והם ניצבים כעת מתחת לקו האדום. אם לא יתעוררו ויתחילו לאסוף נקודות, הם עלולים למצוא את עצמם מסובכים בתחתית בשלבים המתקדמים יותר של העונה.
עוד באותה השעה, הפועל ראשון לציון תארח את הפועל עפולה, הפועל ניר רמת השרון תארח את מכבי אחי נצרת והפועל רמת גן אסי תצא למשחק חוץ מול הפועל איכסל עמאד.
בשני, כאמור, הפועל אשקלון תארח את המוליכה הפועל קטמון ירושלים. לאחר שהדרומיים הצליחו לקחת את המקום השני מכפ"ס, במחזור האחרון הם שמטו אותו והמטרה שלהם מהמשחק הזה היא ברורה: לנצח, לנסות להחזיר אותו ובאופן כללי להצהיר כוונות בנוגע לחלק העליון של הטבלה. האדומים מן העבר השני, לא צפויים לעשות חיים קלים למארחים, מכיוון שהם מעוניינים להמשיך לבסס את מקומם בפסגה.
במקביל, הפועל פתח תקווה תארח את סקציה נס ציונה. המלאבסים בתקופה לא טובה והליגה מתחילה לברוח להם, מאז שהצליחו לסגור את המינוס איתו פתחו את העונה, הם מפגינים יכולת לא טובה וכעת יש להם שלוש נקודות בלבד, כאשר הם ניצבים במרחק של שמונה מהקבוצה שמעל הקו האדום. אם השחקנים של מסאיי דגו לא יתחילו לצבור נקודות בהקדם, הם עלולים להסתבך במאבקי ההישארות בהמשך. האורחים לעומתם, פתחו את העונה בצורה טובה והם ממקומים בצמרת הטבלה, שלוש נקודות בלבד מהמקום שמוביל לליגת ג'פניקה.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל אשקלון

הוסיפו תגובה