ניצחון בכורה לגוטמן במכבי חיפה, בני יהודה תפסה את המקום השני

הירוקים ניצחו את חדרה וסידרו לכתומים את המקום שלה, נתניה הפסידה בבית לפ"ת ותיקו מאופס בין הפועל ת"א לרעננה

היום נפתח המחזור העשירי בליגת ג'פניקה עם ארבעה מפגשים. תחילה, מכבי נתניה אירחה את מכבי פתח תקווה בשעה 16:00. המשחק בין השתיים היה קצבי, אך ברוב שלביו לא נרשמו אירועים מיוחדים, עד ששלוש דקות לסיום הזמן החוקי מנור סולומון התנהל באגף ימין, העביר כדור רוחב ולאחר שנגע בדני עמוס, חביב חביבו היה שם כדי לכבוש מקרוב. לאחר מכן, ויקי כחלון הספיק לראות את הכרטיס האדום ולהשאיר את הצהובים בעשרה שחקנים בדרך להפסד ראשון לאחר שלושה נצחונות רצופים. המלאבסים לעומת זאת, אוספים שלוש נקודות לראשונה מאז המחזור הרביעי.

עם סיום המשחק בנתניה, יצא לדרך המפגש בין הפועל חיפה לבין בני יהודה תל אביב באצטדיון סמי עופר. המחצית הראשונה במשחק זה הסתיימה ללא שערים. עשר דקות בתוך המחצית השנייה, ירדן שועה כבש את שערו השישי העונה והעלה את הכתומים ליתרון. רגע לפני שריקת הסיום, שגיב יחזקאל, שנכנס כמחליף, קיבל כדור טוב ממתן בלטקסה והמשיך טוב פנימה כדי להכפיל ולחתום ניצחון נוסף של האורחים, שבזכות ההפסד של הפועל חדרה תפסו את המקום השני על חשבונה.

רבע שעה לאחר שריקת הפתיחה בסמי עופר, יצא לדרך גם המפגש בין הפועל תל אביב להפועל רעננה באצטדיון המושבה. בדקה ה-85 שניר שוקר, קפטן האורחים, ראה כרטיס צהוב שני והורחק. המארחים לא ניצלו את היתרון המספרי בדקות שנותרו וסיימו בתוצאת תיקו מאופסת בפעם החמישית מתוך עשרה משחקים שהם שיחקו עד כה. האורחים מצידם יכול להיות מרוצים לאחר שיצאו עם נקודה ממשחק החוץ הזה, למרות שנותרו בעשרה שחקנים.

המפגש האחרון ליום זה התקיים גם הוא בנתניה, בשעה 20:30 ובו אירחה הפועל חדרה את מכבי חיפה. לא עברו ארבע דקות וכבר מוחמד עוואד קיבל כדור טוב מסיידובה סומא, בעט חד וחזק פנימה והעלה את הירוקים ליתרון מוקדם. האורחים המשיכו להיות יעילים וחמש דקות לפני הירידה למחצית ניקיטה רוקאביצה הכפיל את התוצאה והוריד אותם לחדרי ההלבשה ביתרון מבטיח. עשר דקות לסיום המשחק נשרק פנדל לטובת המארחים ולוסיו מרינאו דייק מהנקודה הלבנה והחזיר את המארחים למשחק, אך הם לא הצליחו להבקיע שער נוסף ובסיום הם רשמו הפסד שני ברציפות ואיבדו את המקום השני. מהצד השני, בכורה מוצלחת לאלי גוטמן כמאמן מכבי חיפה.

הוסיפו תגובה