שתי הראשונות בליגת ג'פניקה בקרב ראש בראש

מחזור שביעי: מכבי ת"א תארח את חדרה, ב"ש את רעננה. בשני - מכבי חיפה תארח את נתניה

מחר יצא לדרך המחזור השביעי בליגת ג'פניקה. ארבעה משחקים ישוחקו, כאשר ביום ראשון יתקיימו שניים נוספים ובשני המפגש האחרון.

המשחק שיפתח את המחזור יפגיש את שתי הראשונות בטבלה לקרב ראש בראש על הפסגה. מכבי תל אביב תארח את הפועל חדרה. המטרה של שחקניו של ולדימיר איביץ' ברורה – הם רוצים לנצח ולעלות למקום הראשון. המשימה לא צפויה להיות פשוטה מכיוון שהאדומים מובילים כרגע את הטבלה ומציגים יכולת נפלאה מאז שעלו מהליגה הלאומית. יהיה מעניין לראות כיצד הם יתמודדו עם הצהובים והאם יצליחו להמשיך במומנטום ולשמור על מקומם.

עם סיום המשחק בנתניה תישרק שריקת הפתיחה למפגש בין הפועל קריית שמונה להפועל חיפה. המארחים יגיעו לאחר הפסד במחזור האחרון ויקוו לחזור למסלול הנצחונות כדי להישאר בחלק העליון של הטבלה. הכרישים לעומת זאת, ברצף לא טוב ולמעשה לא הצליחו לקחת שלוש נקודות מאז מחזור הפתיחה. השחקנים של ניר קלינגר ינסו לעשות זאת שוב, דווקא הפעם, במשחק החוץ הקשה.

בני יהודה תל אביב תארח את הפועל תל אביב בשעה 19:15. הכתומים מציגים יכולת נפלאה בתקופה האחרונה, כאשר הם כבשו שלושה שערים בכל אחד משני המשחקים האחרונים שלהם ובאופן כללי לא הפסידו מאז מחזור הפתיחה. מי שינסו להתמודד מול זה הם השחקנים של קובי רפואה, אשר להם מאזן שערים שווה ודל באופן יחסי, כך גם בגזרת הנצחונות וההפסדים. האדומים ירצו להשיג שלוש נקודות בפעם השניה העונה.

 

הפועל באר שבע תארח את הפועל רעננה במפגש שיחתום את משחקי השבת. האלופה השיגה במשחקה האחרון את ניצחון הבכורה שלה העונה והדרומיים יקוו להתחיל ליצור רצף של כאלו עם אחד נוסף. גם לאורחים יש ניצחון בודד עד כה, אך הוא היה אי שם במחזור השני והם ינסו לעשות זאת שוב ולהיות הקבוצה השנייה אי פעם שתנצח באצטדיון טוטו טרנר, משימה אשר צפויה להיות לא פשוטה בכלל.

ביום ראשון כאמור, יתקיימו שני מפגשים נוספים. המוקדם יותר מביניהם יפגיש את מכבי פתח תקווה ובני סכנין באצטדיון המושבה. המלאבסים יגיעו לאחר הפסד בכורה העונה אותו ספגו במחזור האחרון והם ירצו לשמור על מאזן ההפסדים שלהם כמו שהוא. מצבם של האורחים הוא בדיוק להיפך – הם השיגו את הניצחון הראשון שלהם העונה במשחקם האחרון והם ישאפו לצאת לדרך חדשה וליצור מומנטום חיובי.

כשעה לאחר מכן יצא לדרך המשחק בין מ.ס.ע אשדוד לבית"ר ירושלים. המארחים לא הצליחו לנצח מאז המחזור השלישי ולאחר פתיחת עונה טובה, היכולת שלהם דעכה. מול האחרונה בטבלה ינסו הדולפינים לחזור למסלול החיובי. הצהובים מהבירה במצב פחות טוב כאמור ולהם מטרה אחת – לקחת שלוש נקודות ולקוות למעידה של יתר הקבוצה הממוקמות מעליהם, במטרה לעלות אל מעל לקו האדום.

ביום שני ינעל המחזור עם המפגש בין מכבי חיפה למכבי נתניה באצטדיון סמי עופר. הירוקים אמנם לא הפסידו כבר שני מחזורים ברציפות, אך עם זאת ניצחו רק פעם אחת העונה והם ירצו לעשות זאת שוב מול הקהל הביתי. הצהובים גם כן עם ניצחון בודד ולאחר שחשבו שיצאו לדרך חדשה כשהשיגו אותו, הם ספגו הפסד ביתי במשחקם האחרון. יהיה מעניין לראות מי מהשתיים תצליח לקחת שלוש נקודות ואולי להתחיל ליצור מומנטום חיובי.

הוסיפו תגובה