שוויון דרמטי בין כפ"ס לאיכסל, ניצחון בכורה להפועל ר"ג

שני שערים בדקה ה-89 וה-90 לזכות העולה החדשה קבעו 2:2 מדהים בלויטה. האורדונים גברו על בני לוד וטיפסו מעל הקו האדום

המחזור השמיני בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם ארבעה משחקים. במוקד: שוויון דרמטי בין הפועל כפר סבא להפועל איכסל עמאד, ניצחון בכורה להפועל רמת גן אסי ו-3 נקודות יקרות של הפועל ראשון לציון בדקה ה-89.

הפועל כפר סבא כבר הייתה בטוחה שהיא מתאוששת מהפסד הבכורה שספגה בשבוע שעבר וחוזרת לפסגת הטבלה, אחרי שהוליכה 0:2 על הפועל איכסל עמאד עד לדקה ה-89 – אבל לאורחת היו תוכניות אחרות. שערים דרמטיים של עלאא אבו סאלח (89') ומוחמד בדארנה (90') מחקו יתרון של בנג'מין קוקו (29') ועומר פדידה (פנדל, 33'). אחת הדרמות הגדולות של העונה הסתיימה בתיקו 2:2 – נקודה יקרה לזכות איכסל ואכזבה גדולה עבור כפר סבא, עם נקודה אחת משני המשחקים האחרונים.

הפועל רמת גן אסי רשמה היום ניצחון ליגה בכורה, אחרי שגברה 0:2 על הפועל בני לוד רכבת. האורדונים סומנו בתחילת העונה כפוטנציאליים לזכות בכרטיס לליגת ג'פניקה, אלא שפתיחת עונה מאכזבת הציבה אותם מתחת לקו האדום. בקבוצה מקווים כי הניצחון היום יוציא אותם לדרך חדשה, אחרי שברניסלב יובאנוביץ' כבש בדקה השביעית ויובל אבידור הכפיל 10 דקות לסיום. רמת גן טיפסה מעל הקו האדום והורידה לשם את בני לוד, שספגה את הפסדה השישי (הכי הרבה בליגה יחד עם איכסל).

הפועל נצרת עילית איבדה הזדמנות להתקרב לפסגה, אחרי שנפרדה בתיקו 0:0 מהפועל עכו. שחקניו של ירון הוכנבוים לא הצליחו למצוא את הרשת במשחק החוץ מול היורדת מהליגה הבכירה, כשגם היא יכולה להיות מאוכזבת אחרי שלא הצליחה לטפס לחלק העליון של הטבלה.

המשחק האחרון שנערך היום הסתיים בניצחון דרמטי של הפועל ראשון לציון, בזכות שער של גיל יצחק בדקה ה-89. החלוץ מנע מקבוצתו להתדרדר בטבלה עם ניצחון יקר על חשבונה של אחי נצרת, שנותרה עם שני ניצחונות בלבד מתוך שמונה משחקים, רחוקה מהצמרת.

(צילום התמונה הראשית: עמוד הפייסבוק של הפועל כפר סבא) 

הוסיפו תגובה